مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

تعمیر تخصصی دوربین فیلمبرداری سونی

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۲۳ ب.ظ

تعمیر تخصصی دوربین فیلمبرداری سونی

در این بخش برخی از شایع‌ترین اشکالات مرتبط با دوربین‌های فیلمبرداری شرح داده شده و شیوه رفع آنها توضیح داده می‌شود. در صورتی که اشکال پیش آمده در دستگاه جدی است، می‌توانید جهت تعمیر و بهسازی عملکرد قطعات دوربین فیلمبرداری خود به مرکز تعمیرات دوربین فیلمبرداری سونی مراجعه نمایید.

مشکل نداشتن تصویر از ال سی دی دوربین

این مورد، یکی از شایع‌ترین اشکالات مشاهده شده در دوربین‌های فیلمبرداری است. بروز این اشکال غالباً به دلیل باز و بسته کردن‌های مکرر پنل دوربین اتفاق می‌افتد. باز و بسته کردن‌های مداوم پنل، سبب قطعی کابل و در نهایت قطعی تصویر دوربین می‌گردد. برای رفع این اشکال نیاز است تا کابل و لولای دوربین فیلمبرداری سونی تعویض گردد.

دوربین های دست دوم | نیکاسون - صفحه 8

شطرنجی و فریز شدن تصویر

بروز این ایراد به دلیل وجود اشکال در برخی قطعات دوربین فیلمبرداری سونی نظیر چیپ گرافیک دستگاه و یا قطعاتی متصل به پردازنده است. توصیه می‌شود تعمیر این بخش را به دلیل دشواری، به کارشناسان تعمیرات دوربین فیلم برداری سونی بسپارید.

نداشتن تصویر از ال سی دی و خروجی کابل ارتباطی به تلویزیون

از آنجا که با بروز این اشکال، هیچ‌گونه خروجی تصویر وجود ندارد و تصویری نیز ضبط نمی‌شود، به احتمال زیاد، مشکل پیش آمده از سی سی دی یا ورودی تصویر است که اطلاعات تصویر را دریافت نمی‌کند. البته این اشکال می‌تواند از المان های داخل لنز و حتی مدار پردازش تصویر نیز باشد که برای رسیدن دقیق به اشکال باید با ابزار مخصوص عیب‌یابی شود. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این اشکال با حضور در مرکز تعمیرات دوربین فیلم برداری سونی قابل دریافت است.

دوربین فیلمبرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی