مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

مرکز تلویزیون ایکس ویژن چه خدماتی ارائه می کند

مرکز تلویزیون ایکس ویژن

یکی از وسایل خانگی بسیار پرکاری که تقریبا هر روز به مدت چند ساعت مورد استفاده شما قرار می گیرد، تلویزیون خانگی تان است. این وسیله الکترونیکی با پیچیدگی های ساختاری خود و به دلیل فرسودگی و استهلاک کارکرد و همچنین اشتباه در نگهداری و مراقبت از آن، دچار خرابی و مشکلات کوچک و بزرگی می شود که برای برطرف نمودن آن ها احتمالا نیاز به تعمیرات تلویزیون خواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۲:۲۶
عاطفه مومنی

گوشی موتورولا Moto Z و خرابی های رایج در آن

تعمیر موتورولا

مشخصات فنی گوشی موتورولا Z

ابعاد این گوشی 153.3 x 75.3 x 5.2 mm (6.04 x 2.96 x 0.20 in) و وزن گوشی 136 g (4.80 oz) می باشد این گوشی ساخته شرکت موتورولا است که در 2016, June وارد بازار شده است

تیم تخصصی نمایندگی های تعمیر از همان ابتدای معرفی گوشی به جمع اوری و خرید قطعات یدکی و تعمیر آن پرداخته است و در حال حاضر بیش از هر کس دیگری می تواند به صورت تخصصی اقدام به تعمیر آن بنماید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۹ ، ۱۰:۴۹
عاطفه مومنی

 

خدمات اصلی نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی

تعمیرات گوشی شیائومی

مشکلات رایج نرم افزاری گوشی شیائومی

مشکلات نرم افزاری یکی از رایج ترین مشکلات در انواع گوشی ها از جمله در گوشی های شیائومی می باشد که متاسفانه در اکثر مراکز، تعمیرکاران مبتدی برای رفع مشکلات نرم افزاری با یک اشتباه کوچک و نصب رام اشتباه سبب آسیب سخت افزاری به گوشی می شوند. تعمیر گوشی شیائومی در مراکز مجاز تعمیر با بروزترین فایل های رسمی Xiaomi و با استفاده از باکس های تعمیراتی گوشی های Xiaomi صورت می پذیرد و این اطمینان را به شما میدهیم که کلیه ی ایرادات نرم افزاری گوشی های شیائومی در بخش تعمیرات قابل رفع می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۰:۳۷
عاطفه مومنی

شرح خدمات مراکز تعمیرات الجی

تعمیرات الجی

مرکز تخصصی تعمیرات الجی با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع دستگاه های الجی از جمله یخچال، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی  با بهره گیری از کادر متخصص تعمیرات الجی، آمادگی دارد تعمیرات لوازم خانگی  شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی، تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع دستگاه های ال جی می باشد؛ همچنین آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدید ترین تجهیزات تعمیر و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۲:۰۸
عاطفه مومنی

تعمیر اینورتر چرا و چگونه

تعمیر اینورتر

اینورتر به عنوان یک قطعه برای کنترل سرعت موتورهای الکتریکی در ساخت بسیاری از وسایل الکتریکی از جمله وسایل الکتریکی منزل مورد استفاده قرار میگیرد از این رو تعمیر اینورتر و عیب یابی آن حائز اهمیت استبنابریان در ادامه مطلب به بررسی اینموضوع می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۲:۵۷
عاطفه مومنی

مزیت های نمایندگی تعمیرات توشیبا

نمایندگی تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا یک مجموعه قدرتمند و چند جانبه است که به صورت حرفه ای در زمینه فروش و تعمیر انواع محصولات این کمپانی فعالیت می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۵:۰۹
عاطفه مومنی

تعمیر ظرفشویی

 تعمیر ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ظرف‌ها را خوب نمی‌شوید، ظرف‌ها را خشک نمی‌کند، آب حاصل از شستشوی ظروف را تخلیه نمی‌کند، صدا می‌دهد، نشتی دارد و هزار و یک مشکل دیگر پس زمان تعمیر ظرفشویی شما فرا رسیده است؛ با وجود اینکه ماشین ظرفشویی هم مثل ماشین لباسشویی، کولر گازی و کلی دستگاه‌های دیگر یکی از بهترین اختراعات بشر است اما هر از گاهی هم کاربران را اذیت می‌کند پس لازم است راه های تعمیر آن را نیز بدانید یا با مراکز تعمیر گاهی آن آشنا باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۵:۳۷
عاطفه مومنی

درباره استان نوا اسکوشیا کانادا

استان نوا اسکوشیا کانادا

شمال شرق کشور کانادا استان نوا اسکوشیا واقع و به عنوان چهارمین استان عضو کنفدراسیون کانادا شناخته می شود؛ مجاورت با سواحی شمالی امریکا و دسترسی به اقیانوس اطلس از این طریق، همچنین وجود مرکز استانی زیبا به نام شهر هالیفاکس باعث شهرت این استان نسبت به سایر استان های کانادا گردید.

علاوه بر این جزایر متعد کوچکی در این استان جای دارد؛ از جمله آن ها جزیره کیپ برتون و جزایر کوچک اطرافش می باشد که منابع قابل توجهی در اخیار این استان قرار می دهد.

نرخ جمعیت استان نوا اسکوشیا

اگر چه این استان از کم جمعیت ترین استان های کانادا محسوب گردد؛ اما به دلیل مساحت کم آن، ریتبه دوم را نظر تراکم بالای جمعیت دارد.

البته مانند سایر استان ها قسمت قابل توجهی از ساکنین این استان را افراد غیر بومی با تابعیت های مختلف مثل آلمانی، فرانسوی، چینی و ایرلندی تشکیل داده؛ همچنن اکثر این افراد، شهر Halifax یا اطراف آن را برای اقامت ترجیح داده اند؛ به طور کلی تخمین زده اند حدود 70 درصد ساکنین این استان مهاجران بوده و در نتیجه شما با فرهنگ های مختلفی همسایه می گردید.

شرایط آب و هوایی

مجاروت با دریا یکی از مزیت های این استان، چون علاوه بر نقش مهم آن در اقتصاد، باعث شده ساکنین آن آب و هوای معتدلی تجربه نمایند، در نتیجه شاهد تابستان های خیلی گرم یا زمستان های خیلی سرد نباشند؛ بیشترین دمای ثبت شده در این استان در روز های گرم تابستان، 27 درجه سانتیگراد و کمترین دما 16- درجه است.

اقتصاد مبتنی بر دریا

اگر صنعت ماهیگیر یا جنگلداری این استان با ظهور صنایعی مانند گرشگری رو به افول رفته  اما هنوز هم در اکثر شهر های کوچک همچون براموت، ویندروز یا امهرست، شیلات حرف اول را می زند؛ بنابراین هنوز به عنوان مهم ترین مولفه اقتصادی این استان یاد شده به طوری که شهرهای کم جمعیت اقتصادی مبتنی بر آن دارند.

هنوز ماهی هایی از نوع شاه ماهی یا خرچنگ و صدف از محصولات مهم صادراتی محسوب می شود؛ بنابراین بسیاری از مردم در صنایع وابسته به شیلات مشغول به کار هستند البته علاوه بر اقتصاد دریا مسیری برای حمل و نقل ساکنین نوا می باشد.

منابع طبیعی استان نوا اسکوشیا

وجود منابع طبیعی به غیر از دریا رونق بیشتری به اقتصاد استان نوا بخشیده که از جمله آن ها معادن ذغال سنگ بوده که اواخر قرن بستم تعطل شدند اما هنوز جوابگو نیاز نمک و انیدیریت بسیاری از شهر های کانادا می باشد.

منابع گچ این استان به قدری زیاد است که سه چهرم نیاز کشور کانادا را تامین؛ همچنین یکی از مراکز مهم تولید مصالح ساختمانی همچون شن و ماسه در این استان واقع گردیده و از این جهت نقش مهمی در صنایع ساختمان سازی کشور کانادا بر عهده دارد.

وجود چاه های گاز طبیعی این استان را نسبت به این منبع بی نیاز کرده، به طوری که گاز چاه های جزیره سابل به تنهایی پاسخگو نواحی اصلی استان نوا اسکوشیا است.

حمل و نقل در استان نوا اسکوشیا

شهرت صنایع حمل و نقل این استان به خاطر وجود بزرگترین شرکت حامل های نفتی با نام  Point Tupper و همچنین بندرهای تجاری بزرگ دارای انواع امکانات خاص کشتی های کانتینری است؛ البته کشتی های مسافربری نیز امکان سفر به سایر نقاط مانند جزایر ادوارد، لابرادور و ایالت ماین فراهم می نماید.

علاوه بر آن سیستم حمل و نقل از طریق راه آهن و جاده ها بسیار پیشرفته و امکان جابجایی راحت به دیگر استان ها را فراهم می کنند.

دانشگاه های نوا اسکوشیا

همچون سایر استان ها تحصیل تا سن 18 سالگی یعنی اتمام دوره دبیرستان برای  ساکنین بومی و مهاجرین رایگان می باشد؛ بعد از اتمام دوره دبیرستان شما شانس تحصیل در دو دانشگاه برتر کانادا به نام های دانشگاه دالهاوزی و کیپ برتون دارید این دانشگاه به دلیل خدمات عالی آموزشی هر ساله دانشجویان بین الملل زیادی جذب می کند

بای آشنایی با یهترین دانشکده های پزشکی کانادا کلیک نمایید 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۹ ، ۱۳:۵۸
عاطفه مومنی

عوامل خرابی بک لایت در تلویزیون های سری C سامسونگ

تلویزیون های جزوه وسایل الکتریکی بسیار مهمی هستند که در منازل، ادارات و سازمان ها دیده می شوند. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت تلویزیون در سطح جهان موفق بوده است، شرکت سامسونگ می باشد. سامسونگ از سال 2008 شروع به ساخت تلویزیون کرده است و قطعات گوناگونی مثل پاور، مین برد و بک لایت و ... را در خود جای داده است. در این مقاله در رابطه با عوامل خرابی بک لایت در تلویزیون های سری C سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بک لایت چیست؟

ابتدا لازم در رابطه با بک لایت اطلاعات لازم را داشته باشید. لازم است که بدانید برای ایجاد تصویر و ایجاد آن بر روی صفحه ی نمایشگر باید یک منبع در تلویزیون نور سفید را تولید کند. این منبع نور در تلویزیون بک لایت ها می باشند که با ایجاد نور می توانند تصاویر را ایجاد کنند. تنوع بک لایت ها بسته به تنوع تلویزیون ها دارد به صورتی که در سال های اولیه ی ساخت تلویزیون به دلیل کم بودن تنوع، بک لایت نیز از تنوع کمی برخوردار بود. اما در دنیای امروزه و با پیشرفت علم بک لایت ها متنوع شده اند. بهتر است بدانید که عملکرد بک لایت به این صورت است که ابتدا نور را به پشت تصویر می تاباند و تصویر را ایجاد می نماید. به عنوان مثال تصاویر پزشکی نیز، پزشک برای دیدن تصاویر آن را روی صفحه ی با نور سفید می گذارد تا بتواند تصویر را به راحتی مشاهده نماید.

انواع بک لایت

نوع بک لایت وابسته به نوع تلویزیون است. در تلویزیون های LCD در بک لایت از یک نوع لامپ فلورسنت به کار گرفته شده است. ویژگی این لامپ ها به این صورت است که دارای ضخامتی به اندازه ی مداد و بلندی یا طولی به اندازه ی اینچ تلویزیون را دارند. نحوه ی قرار گرفتن این لامپ ها به صورت طولی و به تعداد 12تا 24 عدد در پشت تلویزیون و صفحه ی نمایشگر می باشد تا به راحتی بتواند نور را ایجاد نمایند.

اصولا لامپ های فلورسنت توان بالا و یا انرژی زیادی را برای تولید تصاویر مصرف می نمایند.  که نتیجه ی این مصرف انرژی ، ایجاد گرمای زیاد می باشد. در پی این گرمای زیاد این قسمت و قطعات مجاور دچار استهلاک و یا فرسایش بیشتر می شوند.

بک لایت در کدام قسمت تلویزیون قرار گرفته است؟

اصولا برای مشاهده ی تصاویر بک لایت باید سر تا سر تلویزیون قرار بگیرد تا به راحتی بتواند نور را ایجاد کرده و در نتیجه ی آن تصویر ایجاد شود. با توجه به این نکته می توان گفت بک لایت صفحه ی است که روی آن لامپ ها قرار گرفته و در سر تا سر تلویزیون قرار گرفته است. به همین دلیل بهتر است مراقب تلویزیون به خصوص صفحه ی نمایشگر آن باشید تا به بلک لایت اسیبی وارد نشود و برای تعمیر این قسمت مجبور به پرداخت هزینه های سنگین نباشید.

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ | تعویض پنل تلویزیون سامسونگ در نمایندگی سامسونگ

چه عواملی باعث خرابی بک لایت LED در تلویزیون سامسونگ سری C می شود؟

1- وجود قطعات با کیفیت مناسب و پایین

در ساخت تلویزیون و قطعات داخلی آن ممکن است قطعات با کیفیت مناسب و پایین استفاده شود و دلیل این امر ممکن است کاهش هزینه ها باشد. ممکن است در بعضی حالت عمر مفید این قطعات 5 سال بوده باشد و بعد از 5 سال شاهد عملکرد نامناسب دستگاه خود باشید.

اما نمی توان این حالت را به تمام تلویزیون ها نسبت داد. در شرایطی دیده شده که تلویزیون دارای قطعات با کیفیت بوده است اما در اثر استفاده ی نامناسب عمر مفید تلویزیون پایین آمده باشد.

2- بالا بودن ولتاژ بایاس لامپ ها در لحظات اولیه ی روشن شدن دستگاه

ممکن است نور صفحه ی نمایشگر به قدری زیاد تنظیم شده باشد که هنگام روشن کردن دستگاه، به دلیل وارد شدن انرژی به طور ناگهانی به لامپ ها ولتاژ بالایی وارد شده باشد و لامپ ها نتوانند این ولتاژ را تحمل نمایند. نتیجه ی این بالا بودن ولتاژ خرابی لامپ و در پی آن خرابی بک لایت می باشد.

3- جدا شدن لامپ بک لایت در برد آن

وجود این حالت بیشتر در تلویزیون های که دارای بک لایت شاخه ای هستند دیده می شوند. بک لایت های شاخه ای به این صورت است که شاسی اصلی در واقع مسئولیت خنک کردن لامپ ها را بر عهده دارند. با گذر زمان ممکن است چسب بین لامپ ها و فلز زیرین آن شل شده و یا ضعیف شود و با گرم شدن لامپ ها این لامپ به طور کامل شل شود.

4- تنظیم نور زیاد در منوی تنظیمات

زمانی که شما برای تماشای فیلم و سریال از بالاترین سطح نور استفاده می  کنید در واقع دارید به لامپ ها و بک لایت فشار مضاعف را وارد می نمایید. در این حالت لامپ ها توان بالایی را صرف می نمایند تا تصویر را ایجاد کنند و همین امر باعث کاهش عمر بک لایت می شود

برای جلوگیری از خرابی بک لایت و کاهش هزینه ی های خود بهتر است همیشه نور صفحه ی نمایش را متناسب با نور منزل انتخاب نمایید، گزینه ی صرفه جویی انرژی را انتخاب نمایید و یا تلویزیون را در فواصل 2 تا 3 ساعت به مدت 15 دقیقه خاموش نمایید.

تعمیرات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۹ ، ۱۲:۰۱
عاطفه مومنی

قطع تصویر در تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون های جزوه وسایل الکتریکی بسیار مهمی هستند که در منازل، ادارات و سازمان ها دیده می شوند. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت تلویزیون در سطح جهان موفق بوده است، شرکت سامسونگ می باشد. سامسونگ از سال 2008 شروع به ساخت تلویزیون کرده است و قطعات گوناگونی مثل پاور، مین برد و بک لایت و ... را در خود جای داده است. در این مقاله در رابطه با قطع تصویر در تلویزیون های سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

علائم خرابی بک لایت

صفحه ای که به تدریج کمرنگ تر می شود ، مانیتوری که هنگام روشن کردن آن تصاویر می لرزند ، یا صفحه نمایش که قبل از تاریکی چشمک می زند همه نشانگر یک LCD با بک لایت خراب و معیوب است. بیشتر صفحه نمایش های LCD برای ایجاد نور به لامپ های فلورسنت احتیاج دارند ، بنابراین در بعضی از زمان ها ممکن است با خرابی لامپ صفحه نمایش خود مواجه شوید.

انواع بک لایت

بلورهای مایع که پیکسل ها را در یک مانیتور LCD تشکیل می دهند ، انتقال دهنده هستند. این بدان معناست که آنها توانایی روشن کردن خود را ندارند و به نور پس زمینه برای ایجاد تصویر نیاز دارند. صفحه نمایش های LCD از دو نوع لامپ برای نور استفاده می کنند. اولین نور پس زمینه LED است. که برای ایجاد تصویر از دیود تابش نور استفاده می کنند. در واقع یک لامپ LED تا طول عمر 50،000 ساعت عمر دارد. نور پس زمینه کم کارآمد تر لامپ فلورسنت کاتد سرد یا CCFL است. نور پس زمینه CCFL بین 20،000 تا 40،000 ساعت طول می کشد. که عمر آن نسبت به لامپ های LED بسیار کم است و دلیل این عمر گرمایی است که لامپ های فلورسنت ایجاد می کنند که این گرما باعث خرابی بک لایت می شود.

صفحه نمایش کم نور یا تیره

یکی از سه نشانه اصلی خرابی بک لایت ، صفحه LCD کم نور است. اگر متوجه شدید LCD شما دارای صفحه ای است که به نظر تاریک است ، تنظیمات روشنایی و کنتراست خود را روی مانیتور خود بررسی کنید. اگر افزایش این تنظیمات صفحه را روشن نمی کند ، یا فقط آن را به طور موقت روشن می کند ، لامپ که صفحه شما را روشن می کند احتمالاً خراب است. که این لامپ در واقع در بک لایت قرار دارد.

صفحه سوسو زدن

دومین نشانه اصلی وجود صفحه نمایش است که می لرزد. درست مانند صفحه نمایش کم نور یا تیره ، بهتر است ابتدا دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. سیم برق و سایر کابل های متصل به تلویزیون خود را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که قطع سیگنال یا قطع شدن منبع تغذیه سالم است. بعد از بررسی و عدم حل مشکل ممکن است سوسو زدن تصویر یکی از نشانه های خرابی بک لایت باشد.

قطع تصویر صفحه نمایش

سومین علامت مهم در رابطه با بک لایت معیوب این است که مانیتور روشن نمی شود و یا فقط برای یک ثانیه ، و سپس صفحه ی نمایشگر به رنگ سیاه تبدیل می شود و دیگر تصاویر قابل مشاهده نخواهد بود. در این حالت ، تلویزیون شما همچنان روشن است و شما قادر به شنیدن صدا خواهید بود. دلیل این خرابی بک لایت خراب و معیوب است که حال روشنایی صفحه را ایجاد نکرده و در نتیجه صفحه ی نمایشگر تاریک است. قبل از هرکاری بهتر است ابتدا منبع برق را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه شاخه ها به درستی وصل شده اند. بعد از بررسی و عدم حل مشکل پس بک لایت تلویزیون مورد آسیب قرار گرفته است.

لامپ را تعویض کنید

یکی از راه های که برای تعمیر بک لایت وجود دارد این است مه می توانید بک لایت فرسوده و یا سوخته را تعویض کنید. این فرایند نه تنها به تخصص برق نیاز دارد بلکه در مورد لحیم کاری نیز به تجربه بسیار زیادی دارد. جایگزینی فقط باید توسط یک حرفه ای یا یک فرد با مهارت در سطح حرفه ای انجام شود. اگر تعویض لامپ معویب منجر به حل مشکل نشد ممکن است مشکل اصلی از جانب اینورتر باشد. اینورتر قدرت را برای دو چراغ LED و CCFL تأمین می کند. در صورت عدم موفقیت ، جریان برق قطع می شود و مانند بک لایت همان علائم را در پی دارد.

نمایندگی رسمی سامسونگ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۹ ، ۱۱:۵۶
عاطفه مومنی