مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

دلیل داغ شدن موبایل آیفون چیست؟

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱ ق.ظ

دلیل داغ شدن موبایل آیفون چیست؟

دلیل داغ شدن آیفون کاملا مشخص است. اگر بخواهیم وارد سطوح ابتدایی علم فیزیک شویم و دلیل داغ شدن آیفون را شرح دهیم باید بگوییم که دلیل داغ شدن آیفون با حرکت و جریان الکتریسیته در قطعات سخت افزاری آن ارتباط دارد. در واقع جریان الکتریکی موجود در قطعات سخت افزاری دستگاه است که منجر به داغ شدن آیفون می‌شود. این موضوع مختص آیفون‌های اپل نبوده و دلیل علمی داغ شدن بدنه تمام گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

نمایندگی تعمیر موبایل آیفون | نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران :: تعمیرات  تخصصی موبایل آیفون اپل|تعمیر گوشی موبایل اپل آیفون تهران|iphone apple

هنگامی که شدت جریان الکتریسیته در قطعات سخت افزاری دستگاه نظیر پردازنده مرکزی یا پردازنده گرافیکی افزایش یابند، گرمای بیشتری تولید شده و با انتقال این گرما به بدنه دستگاه، کاربر آن را حس می‌کند. کاملا مشخص است که افزایش شدت جریان الکتریسیته در قطعات سخت افزاری با وضعیت کاری دستگاه ارتباط دارد.

پس از مشاهده پیغام هشدار داغ شدن آیفون چه کنیم؟

پس از اینکه با پیغام هشداری داغ شدن آیفون مواجه شدید، دستگاه را خاموش کنید. اگر این امکان وجود دارد، آن را به یک محیط خنک‌تر منتقل کنید. به هیچ وجه آیفون خود را در یخچال یا فریزر قرار ندهید، چرا که علاوه بر دما، رطوبت موجود در یخچال و فریزر هم نسبت به رطوبت محیطی بیشتر است و این موضوع هم می‌تواند به آیفونتان آسیب بزند.

داغ شدن آیفون

پس از انتقال آیفون به محیطی خنک‌تر صبر کنید تا دستگاه کاملا خنک شود. دقت کنید که صبور بودن در این راستا بسیار مهم است. سعی کنید که پس از خنک شدن آیفونتان برای چند دقیق از اجرای بازی یا برنامه‌های سنگینی که منجر به داغ شدن آیفون می‌شوند صرف نظر کنید. دقت داشته باشید که پس از نمایش پیغام هشدار نامبرده شده، ممکن است با موارد زیر مواجه شوید:

آیا ممکن است داغ شدن آیفون منجر به انفجار آن شود؟

داغ شدن آیفون می‌تواند منجر به انفجار دستگاه شود اما این موضوع به گونه‌ای نیست که شما تصور می‌کنید. آیفون‌های اپل عموما بدون دلیل دچار انفجار نمی‌شوند و در طراحی آن‌ها دقت کافی صورت می‌پذیرد. حتما گزارش‌های زیادی در رابطه با انفجار آیفون‌ها یا محصولات دیگری شنیده‌اید و این موضوع شما را نگران کرده است. طبق بررسی‌های صورت گرفته، تقریبا تمام آیفون‌هایی که دچار انفجار شده‌اند همگی دارای دلیل موجهی بوده‌اند. به عنوان مثال یکی از آن‌ها مدتی پیش از انفجار در آب استخر غوطه‌ور شده بود و یا در مورد دیگر، کاربر از یک شارژر غیراستاندارد به منظور شارژ باتری آیفون استفاده کرده بود و در مورد دیگری هم کاربر از یک باتری نامرغوب در آیفون خود استفاده می‌کرد.

نمایندگی موبایل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی