مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

تعمیر لپ تاپ ایسوس، نیازمند تجهیزاتی است که متناسب با عملکرد و قطعات این محصول باشد. از همین رو مدیریت نمایندگی ایسوس، تجهیزات مورد نیاز کادر فنی را از پیشرفته ترین ابزارآلات فراهم کرده است. همچنین با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، تجهیزات جدید جایگزین تجهیزات قدیمی خواهند شد. لازم به ذکر است، آرشیوی کامل از قطعات در این مرکز فراهم گشته است.

وجود این آرشیو ضمن سرعت‌بخشی به ارائه ی خدمات، باعث ارتقاء سطح کیفی تعمیرات گشته است. با وجود این آرشیو نیازی به جستجوهای کسالت‌بار در سطح شهر جهت یافت قطعه سالم و ادامه تعمیرات نیست زیرا در صورت معیوب بودن یک قطعه، کارشناس تعمیر، می‌تواند قطعه مورد نیاز خویش را از آرشیو موجود در مرکز تهیه نماید.

این مطلب را هم بخوانید:

آموزش تعمیر تلفن پاناسونیک

عمر باتری لپ تاپ ایسوس به چه عواملی بستگی دارد؟

عمر باتری این برند به دمای محیط، رطوبت، طراحی سیستم، نوع مدل، سیستم عامل، تنظیمات دستگاه و از همه مهم‌تر به چگونگی استفاده از آن بستگی دارد؛ اما همانطور که گفتیم و ظرفیت و طول عمر باتری در گذر زمان و بر اساس میزان استفاده تغییر پیدا می‌کند و در واقع کاهش میابد.

بهتر است که با باتری‌های لیتیومی استفاده کنید که طول عمر ۳۰۰ تا ۵۰۰ چرخه شارژ دارند که اصولاً بعد از ۳۰۰ چرخه شارژ می‌توانند تا ۸۰ درصد باتری را شارژ کنند. برای اینکه بتوانید عمر باتری را در تعادل نگه دارید، نباید لپ تاپ یا باتری خود را در محیط‌های خیلی گرم یا سرد قرار دهید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نمایندگی ایسوس، یک مرکز رسمی جهت تعمیر لپ تاپ ایسوس است. در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از مدل‌های لپ‌تاپ ایسوس  می‌باشید اما لپ‌تاپ شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در عملکرد شده است، می‌توانید با حضور در نمایندگی ایسوس ضمن بهره مندی از خدمات مشاوره در محل، مشکل لپ تاپ خود را با کارشناسان در میان گذاشته و در صورت نیاز به تعمیر دستگاه، لپ تاپ خود را به کارگاه تعمیر لپ تاپ ایسوس تحویل دهید.

مدیریت این بخش، تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف گارانتی، خدمات ارائه شده در این مرکز به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان حاضر در آن و تخصص آن‌هاست.

چه نکاتی را برای استفاده بهینه از باتری لپ تاپ ایسوس رعایت کنیم؟

به غیر از موارد بالا، نکاتی وجود دارد که شما به منظور افزایش طول عمر باتری لپ تاپ ایسوس رعایت کنید که شامل:

همیشه لازم نیست که باتری به دستگاه متصل باشد. برخی از متخصصین توصیه می‌کنند که هر از گاهی از برق مستقیم برای لپ تاپ خود استفاده کنید و برای افزایش طول زمان عمر، باتری را در یک محفظه جداگانه و به دور از هر گونه سرما و گرما نگهداری کنید.

باتری هیچگاه در سرما یا گرمای مستقیم مانند نور خورشید قرار دهید و باید در یک دمای متعادل آن را نگهداری کنید. یک باتری لپ تاپ ایسوس همانطور که در بالا گفتیم طول عمری بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ چرخه دارد.

تا زمانی که شارژ باتری تخلیه نشده است، آن را به برق برای شارژ مجدد نزنید. این کار باعث کاهش طول عمر باتری می‌شود. ممکن است که تخلیه کامل یک باتری چند روز طول بکشد و این هیچ مشکلی ندارد. اجازه دهید که باتری به طور نسبتا کامل تخلیه شود و سپس به برق بزنید.

هیچگاه لپ تاپ و باتری آن را در محیط پر رطوبت یا نزدیک آن قرار ندهید. این کار روی عملکرد دستگاه به ویژه تحریک مواد شیمیایی موجود در آن و خراب شدن زودهنگام دستگاه می‌شود.

در زمانی که باتری لپ تاپ ایسوس به کمتر از ۲۰ درصد رسید، آن را به شارژ بزنید. باز هم توصیه می‌کنیم که اگر شما باید مدت زمان بیشتری را برای خرید باتری سپری کنید، بهتر است که برای مدت زمان مشخصی هم از برق مستقیم استفاده کنید.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

درصورتی که لپ تاپ خود را روشن کردید اما هیچ تصویری بر روی نمایشگر آن مشاهده نکردید، اگر خطوط راه راه عمودی را بر روی نمایشگر لپ تاپ دیدید، اگر نتوانستید بازی‌های گرافیکی را بر روی لپ تاپ خود اجرا کنید یعنی اینکه کارت گرافیک لپ تاپ شما به مشکل خورده است و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد.

نقش کارت گرافیک در لپ تاپ پردازش اطلاعات و داده‌های گرافیکی است به گونه‌ای که اطلاعات گرافیکی دیجیتال را به اطلاعات گرافیکی آنالوگ برای نمایش در لپ تاپ تبدیل می‌کند. اگر با مشکلی در کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس مواجه شده‌اید، می‌توانید از خدمات عیب‌یابی و تعمیر لپ تاپ ایسوس توسط نمایندگی رسمی لپ تاپ ایسوس استفاده کنید.

چگونه متوجه مشکل در باتری لپ تاپ ایسوس شویم؟

اصولاً همه باتری‌ها دارای وجه مشترک یکسانی در نمایش مشکلات هستند؛ اما بیشتر مشکلاتی که باتری لپ تاپ ایسوس ممکن است که با آن مواجه شود، شامل موارد زیر است:

باتری شارژ نمی‌شود.

باتری زود شارژ خالی می‌کند.

دستگاه قادر به شناسایی اتصال باتری به دستگاه نیست.

سیستم به طور مکرر اعلام اتصال شارژر به دستگاه را می‌کند.

تعمیرات مانیتور ایسوس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۰۰ ، ۱۶:۵۷
عاطفه مومنی