مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

معرفی نمایندگی تعمیرات سونی

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۰۸ ب.ظ

معرفی نمایندگی تعمیرات سونی در تهران

نمایندگی‌ سونی پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. مدیریت نمایندگی تعمیرات سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند.

معرفی بزرگترین نمایندگی سونی در کرج - سرویس و خدمات مجاز سونی کرج

بعلاوه جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می گردد. جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن، مطالعه مطالب، مقالات و اخبار ارائه شده در این وب سایت پیشنهاد می گردد.

بیشتر بدانید: نصب دوربین مداربسته

در واقع نمایندگی سونی خدماتی مرتبط با محصولات مختلف سونی از جمله لپ تاپ، تلویزیون، تبلت، موبایل، دوربین، پروژکتور و سایر محصولات سونی ارائه می دهد. سونی یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار است. از این رو نمایندگی سونی به عنوان یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات تخصصی سونی تلاش دارد خدماتی ارزنده نام سونی به کاربران ارائه کرده و رضایت خاطر آنان را فراهم کند. در این راستا تلاش داشته با فراهم کردن فضایی مناسب و بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات، باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان سونی عرضه کند.

بهتر است این را هم بدانید که نمایندگی سونی ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکتی است که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند دارد.

در حال حاضر سونی با حفظ جایگاه خود در میان بیست تولیدکننده برتر در جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، لوازم شبکه و پزشکی، یکی از عظیم ترین شرکت‌های پخش و ضبط فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات مالی بین‌المللی است. محصولات این شرکت همیشه طرفداران مختص خود را داشته است و در بازار جهانی در بین رقبای خود با استقبال زیادی روبه‌رو بوده‌اند. 

سونی یکی از پیشتازان اصلی عرصه ی صوت و تصویر در دنیا است. نمایندگی‌ سونی، بخش تعمیرات تخصصی محصولات سونی در بخش های مختلف را با استفاده از تیمی باتجربه و متخصص راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سالها تجربه در کار تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات سونی را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

نمایندگی sony vaio

از جمله فعالیت های خوب و ستودنی این مجموعه، میتوان تصمیم برای دستمزد منصفانه بر کار دانست که مدیریت نمایندگی سونی در ایران به این مسئله همواره تأکید داشته است.

شرکت ما به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت ها در حوزه فروش محصولات سونی به صورت اینترنتی با گارانتی معتبر در ایران به این نتیجه رسید و بر آن شد تا خلا موجود را با ایجاد یک شبکه فروش اینترنتی در خور نام سونی ایجاد نماید .

نمایندگی سونی در شهرستان ها

استقرار نمایندگی سونی در تهران به معنای عدم دسترسی کاربران شهرستانی به خدمات سونی نمی باشد چراکه این عزیزان نیز می توانند از طریق ارتباط با واحد نمایندگی سونی در شهرستان ها، خدمات مورد نیاز خود را به طریقه های مختلفی دریافت کنند. البته توجه داشته باشید این خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می شود و شما برای استفاده از سرویس های فروش و تعمیر دستگاه سونی نیازی به مراجعه به مرکز نمایندگی ندارید.

روند کار به این صورت است که برای خرید دستگاه کافی است با این مرکز تماس گرفته و درخواست خود را برای خرید مدل دستگاه مورد نظر ثبت کنید. کارشناسان بخش فروش، پس از بررسی درخواست شما و واریز وجه، دستگاه را به آدرستان ارسال می کنند. اما برای تعمیر دستگاه سونی، باید آن را به نمایندگی ارسال نمایید. به عبارت دیگر در صورت بروز مشکل در لپ تاپ سونی، تبلت، تلویزیون، کامپیوتر یا هر وسیله دیگری که ساخت شرکت سونی می باشد، ابتدا با کارشناسان تماس بگیرید سپس آن را از طریق روش های پستی به نمایندگی سونی در تهران ارسال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تلفن درج شده در بالای این صفحه تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی