مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

مشکل پرینت شدن صفحات به صورت معکوس

پرینت کردن صفحات به صورت معکوس یا به عبارت دیگر پرینت کردن صفحات به ترتیب برعکس شماره‌ی صفحه، یکی از مواردی است که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد. سه روش کلی برای پرینت کردن برعکس وجود دارد. استفاده از تنظیمات پرینت در Microsoft Word یکی از راه‌هاست اما می‌توان از تنظیمات عمومی پرینتر در کنترل پنل ویندوز یا تغییر تنظیمات در دیالوگ‌باکس پرینت که با کلید ترکیبی Ctrl + P آشکار می‌شود هم استفاده کرد.

مشکل پرینت شدن صفحات به صورت معکوس

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۱۶
عاطفه مومنی

 هنگ کردن لپ تاپ dell

دلایل مختلفی اعم از ضعف سخت افزاری، عدم هماهنگی قطعات، ویروس ها و … کاهش سرعت و عملکرد لپ تاپ و هنگ کردن لپ تاپ دل را به دنبال دارد، وقتی لپ تاپ dell پاسخگوی ورودی های کاربر نیست و خروجی های عجیب و غریب داشته باشد و حتی خاموش شود، اصطلاحا هنگ کردن اتفاق افتاده است.

هنگ کردن لپ تاپ dell

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۰۸
عاطفه مومنی

تعمیر لنز دوربین عکاسی

تعمیر لنز دوربین عکاسی

یکی از مشکلات رایج در دوربین‌های دیجیتال امروزی، مشکل گیر کردن و خارج نشدن لنز است؛ اما علاوه بر آن ممکن است در اثر ضربه خوردن لنز دوربین عکاسی لازم باشد به تعمیرگاه مراجعه کنید، چرا که مشکلات متعددی ایجاد می نماید که در ادامه به شرح این مشکلات می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۱۰
عاطفه مومنی

خدمات نمایندگی سامسونگ بعد از تحریم

نمایندگی سامسونگ

یکی از نگرانی مشتریان زمان مراجعه به نمایندگی های محصولات سامسونگ در سراسر ایران مسئله کیفیت قطعات تعویضی زمان تعمیر دستگاه مربوطه می باشد، چرا که به کار بردن قطعات بی کیفیت علاوه بر عملکرد ناصحیح باعث آسیب به سایر قطعات می گردد، لذا در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۵۱
عاطفه مومنی

چرا باید از ماشین ظرفشویی استفاده کنیم

ماشین ظرفشویی

امروزه با ظهور تکنولوژی های پیشرفته در تولید لوازم خانگی، علاوه بر سریع تر انجام شدن کارها، بریا کاربران مزیت های دیگری نیز به همراه دارد، از جمله این وسایل ماشین ظرفشویی می باشد، که مزیت های آن را در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۱۱
عاطفه مومنی