مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

خدمات اصلی نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷ ق.ظ

 

خدمات اصلی نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی

تعمیرات گوشی شیائومی

مشکلات رایج نرم افزاری گوشی شیائومی

مشکلات نرم افزاری یکی از رایج ترین مشکلات در انواع گوشی ها از جمله در گوشی های شیائومی می باشد که متاسفانه در اکثر مراکز، تعمیرکاران مبتدی برای رفع مشکلات نرم افزاری با یک اشتباه کوچک و نصب رام اشتباه سبب آسیب سخت افزاری به گوشی می شوند. تعمیر گوشی شیائومی در مراکز مجاز تعمیر با بروزترین فایل های رسمی Xiaomi و با استفاده از باکس های تعمیراتی گوشی های Xiaomi صورت می پذیرد و این اطمینان را به شما میدهیم که کلیه ی ایرادات نرم افزاری گوشی های شیائومی در بخش تعمیرات قابل رفع می باشد.

رفع مشکلات سخت افزاری

در بخش تعمیرات سخت افزاری گوشی جدیدترین متدهای تعمیرات با استفاده از قطعات اورجینال و روکاری گوشی های شیائومی صورت می پذیرد. کاملترین مجموعه بردهای داغی مدل های مختلف گوشی های شیائومی با سخت افزارکار حرفه ای گوشی های Xiaomi در مراکز مجاز تعمیرات گوشی شیائومی گرد هم آمده اند تا کلیه ی مشکلات گوشی های شیائومی قابل رفع باشد. تعمیر و تعویض IC هارد (EMMC) یکی از تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری شیائومی می باشد که در این مراکز در کمترین زمان و با بهترین قیمت صورت می پذیرد.

تعمیرات گوشی شیائومی

مراحل تعمیرات گوشی شیائومی در نمایندگی

عیب یابی اولیه توسط کارشناسان

دریافت گوشی شیائومی شما و ارائه رسید تعمیرات. شما می توانید گوشی شیائومی خود را به صورت حضوری یا از طریق پیک یا پست برای ما ارسال نمایید. پس از دریافت گوشی رسید دستگاه شما توسط سیستم صادر میگردد و از طریق رسید میتوانید پیگیر دستگاه خود باشید.

برآورد هزینه تعمیرات گوشی شیائومی

پس از دریافت دستگاه بررسی اولیه صورت می پذیرد و به مشتری اعلام هزینه میگردد. در اکثر موارد ایراد گوشی در زمان حضور مشتری به او اعلام میگردد و همچنین زمان آماده شدن دستگاه به مشتری اعلام خواهد شد. در بعضی موارد ایراد مشخص نیست و نیاز به بررسی بیشتر و زمان بیشتر دارد که در اینگونه موارد تا 48 ساعت کاری ایراد مشخص شده و به مشتری اعلام هزینه میگردد.

در ادامه این مقاله را حتما بخوانید: خدمات منحصر به فرد مراکز تعمیر الجی

البته در بیشتر از 80 درصد موارد گوشی نهایتا تا 48 ساعت تعمیر می شود و در 20 درصد موارد یک هفته زمان برای تعمیر مورد نیاز است. هر چند پیشنهاد می شود برای بررسی اصولی و دقیق و انجام کار بهتر تعمیراتی و سرویس کامل گوشی از عجله برای دریافت سریع گوشی خودداری نمایید ولی برای مشتریانی که درخواست تعمیر فوری گوشی خود را دارند می توانند با استفاده از خدمات سرویس اکسپرس، هرگونه ایراد را در کمتر از نصف روز برطرف نمایند.

تعمیر گوشی شیائومی به دست متخصصین زبده

پس از اعلام هزینه و توافق مشتری گوشی وی توسط تعمیرکار تعمیر می شود و جهت تماس به بخش پذیرش ارائه میگردد. نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی شیائومی برای هرگونه فعالیت تعمیری مهلت تست و گارانتی مشخصی در نظر گرفته است که در زمان تحویل دستگاه به مشتری اعلام میگردد.

مطلب تعمیراتی مرتبط با این موضوع: نمایندگی تعمیر موبایل نوکیا

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی