مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

گوشی موتورولا Moto Z و خرابی های رایج در آن

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹ ق.ظ

گوشی موتورولا Moto Z و خرابی های رایج در آن

تعمیر موتورولا

مشخصات فنی گوشی موتورولا Z

ابعاد این گوشی 153.3 x 75.3 x 5.2 mm (6.04 x 2.96 x 0.20 in) و وزن گوشی 136 g (4.80 oz) می باشد این گوشی ساخته شرکت موتورولا است که در 2016, June وارد بازار شده است

تیم تخصصی نمایندگی های تعمیر از همان ابتدای معرفی گوشی به جمع اوری و خرید قطعات یدکی و تعمیر آن پرداخته است و در حال حاضر بیش از هر کس دیگری می تواند به صورت تخصصی اقدام به تعمیر آن بنماید

مشکلات رایج و نیاز مند تعمیر موتورولا

هنگ کردن در هنگام کار گوشی

این مدل گوشی  از پردازنده Dual-core 2.15 GHz Kryo & dual-core 1.6 GHz Kryo بهره می برد این نوع از پردازنده ها به مرور دچار مشکل می شوند در صورتی که می خواهید برای همیشه از شر هنگ کردن گوشی موتورولا Moto Z خلاص شوید همین الآن به مراکز مجاز تعمیر موتورولا مراجعه کنید.

 

خاموشی ناگهانی گوشی موتورولا بر اثر ضربه

این یکی از مشکلات متداول گوشی های موتورولا می باشد که تعمیرکاران حاذق نمایندگی های تعمیر موتورولا به سادگی تعمیر آن را برای شما انجام داده و سپس گوشی تعمیر شده را برایتان ارسال می کنند در صورتی که یکی از مشکلات زیر را نیز دارید.

تعمیر موتورولا

عدم شناسایی مموری کارت

مموری کارت Motorola Moto Z با مشخصات حافظه داخلی و خارجی 32/64 GB, 4 GB RAM در صورتی که نتواند، مموری شما را بخواند باید برای تعمیر به نمایندگی ارسال کنید تا تعمیر آن را برای شما با کمترین هزینه انجام داده سپس گوشی سالم را برای شما ارسال کنند.

کار نکردن گوشی بر اثر آب خوردگی

یا در صورتی که گوشی موتورولا Moto Z تان بر اثر نوسان برق یا آب خوردگی خاموش شده می توان سفارش تعمیر آن را به نمایندگی ها سپرد، تا به بهترین شکل ممکن برای شما آن را تعمیر کنند.

 

دیگر خرابی های رایج  موتورولا

سفید شدن صفحه موبایل، خط بنفش عمودی بر روی صفحه، نمایشگر قرمز  میشود، پخش شدن مایه صفحه نمایش، از کار افتادن تاچ، خالی شدن سریع باطری گوشی های موتورولا، تعمیر و تعویض باتری انواع گوشی های موبایل که همگی در نمایندگی تعمیر موتورولا به خوبی انجام می گردد.

 

 قطع شدن صدای اسپیکر مکالمه موتورولا Moto Z

در صورتی که با این مشکل مواجه هستید می توانید آن را برای تعمیر یا تعویض قطعات معیوب به دفتر نمایندگی ارسال کنید یا به صورت حضوری برای تحویل بیاورید تا تعمیرات مدنظر شما بر روی گوشی انجام شود.

 

 مقالات مرتبط با این موضوع:

خدمات اصلی نمایندگی گوشی شیائومی

تعمیرات کنسول بازی سونی

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی