مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

ایمنی و عوارض جانبی لسیتین

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۰۵:۰۷ ب.ظ

این ترکیب توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای مصارف انسانی ایمن شناخته شده و مورد تأیید است. این ترکیب در اتحادیه اروپا به عنوان یک ماده افزودنی غذایی، با عنوان E322 شناخته می شود.

این ماده منبع کولین، یک ماده مغذی ضروری است و مطالعات بالینی فواید آن برای بهبود آکنه، بهبود عملکرد کبد و کاهش کلسترول را نشان می دهند.

لسیتین مشتق از تخم مرغ معمولاً برای کسانی که به تخم مرغ حساسیت دارند مشکلی ایجاد نمی کند زیرا این فرآورده بسیار تمیز و عاری از پروتئین های تخم مرغ ایجاد کننده آلرژی است. به طور مشابه، لسیتین سویا حاوی پروتئین های حساسیتی کافی برای اکثر افراد حساس به سویا نیست پس می توانید با خیال راحت از محصولات حاوی این ترکیب استفاده کنید.

کاربرد لسیتین مایع در شکلات

زمان افزودن لسیتین بسیار مهم و حیاتی است. یک قسمت باید در ابتدای کار افزوده شده و مابقی در آخر. در تهیه شکلات این دستورالعمل از نفوذ لسیتین به درون ذرات کاکائو جلوگیری می کند.

در بعضی موارد مقدار کمی از لسیتین قبل از ریفاینر به مخلوط ترکیبات اضافه میشود تا به فرآیند نرم کردن کمک کند اما باقیمانده آن قبل از اتمام عملیات کونچ کردن، اضافه میشود این روش باعث ایجاد حداکثر سیالیت شکلات یا پوشش ترکیبی با حداقل محتوای چربی میشود.

کاربرد های میل گرد به طور کلی

از دیگر کاربردهای لسیتین مایع در شکلات

1. سبب جلوگیری از بلوم زدن شکلات می شود.

2. سبب کاهش ویسکوزیته مخلوط پودر کاکائو، شکر و کره کاکائو می شود و کارکردن با مواد در کنچ بسیار راحتتر صورت می گیرد.

3. مصرف کره کاکائو و روغن جانشین کره کاکائو را کاهش می دهد.

کاربرد لسیتین مایع در کیک

1. باعث حفظ رطوبت و بالا رفتن ماندگاری کیک می شود.

2. سبب بهبود طعم کیک و پخش آروما در بافت کیک می شود.

3. باعث قهوه ای شدن یکسان سطح کیک می گردد.

4. ساختمان پوسته کیک را بهبود می بخشد و مانع از پخش شدگی آن می شود.

5. عامل پخش کننده زرده تخم مرغ می باشد.

6. بافت کیک را بهبود می بخشد.

فروش ‌لسیتین

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش لسیتین از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان لسیتین در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۳
عاطفه مومنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی