مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

بهترین دانشکده های مهندسی کشور کانادا

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۵۴ ب.ظ

10 دانشکده‌ برتر کانادا برای تحصیل در رشته های مهندسی

دانشکده های مهندسی کشور کانادا

  1. دانشگاه تورنتو :

دانشکده مهندسی شهر تورنتو از برترین دانشکده‌های مهندسی کشور کانادا بوده که دارای رتبه 29 در جهان میباشد. ساختمان این دانشکده در سمت جنوب دانشگاه تورنتو واقع شده و در دارای 5 دپارتمان آموزشی آن رشته های پرطرفدار مهندسی مانند: شیمی، مکانیک، عمران، برق، هوافضا، مهندسی پزشکی و کامپیوتر تدریس شده و آینده شغلی عالی برای دانشجویان آن در نظر گرفته‌اند.

  1. دانشکده مهندسی مک گیل:

این دانشکده با ارائه مدرک کارشناسی و ارشد در رشته‌های متنوع فنی مهندسی و همچنین 6 دپارتمان مجهز، جزء یکی از 10 انتخاب اول دانشجویان مهندسی قرار گرفته و هر ساله دانشجویان خلاق و باپشتکار از سراسر دنیا برای ادامه تحصیل به شهر زیبای مونترال مهاجرت می‌نمایند. البته رتبه علمی 35 در بین دیگر دانشکده های مهندسی دلیل دیگری برای انتخاب مک‌گیل میباشد.

 

  1. دانشکده مهندسی بریتیش کلمبیا:

این دانشکده که در پردیس Okanagan  شهر کلونا واقع بوده، مکان عالی برای کسانیست که دنبال یک محیط خلاق و پویا برای یادگیری جدیدترین یافته‌های علوم مهندسی بوده‌اند. علاوه بر آن این دانشکده دانشجویان را به طور عملی با پروژه‌های متعدد تحقیقاتی به چالش کشیده تا برای قبول مسئولیت‌های شغلی خود در آینده آماده باشند. این دانشکده با رنکینگ جهانی 51 در مقاطع مختلف رشته‌های مهندسی، مانند عمران، مکانیک وغیره مدرک اعطاء می‌نماید.

  1. دانشکده مهندسی آلبرتا:

در شمال غربی دانشگاه شهر آلبرتا کانادا، یکی از بهترین دانشکده‌های فنی و مهندسی این کشور قرار داشته، که به دلیل کرسی‌های متعدد علمی و رتبه 113 جهانی در سال 2020، مورد استقبال بسیاری از دانشجویان خارجی میباشد. شما می‌توانید در رشته های پرطرفدار مهندسی از این دانشکده مدرک لیسانس یا بالاتر دریافت نموده و در 5 دپارتمان آموزشی این دانشکده زیر نظر هیئت علمی ممتاز به رقابت با دیگر دانشجویان بپردازید.

 

  1. دانشکده مهندسی مونترال:

دانشکده پلی تکنیک شهر مونترال در استان کبک، از معروف‌ترین دانشکده‌های مهندسی دنیا بوده که به خاطر دستاوردهای علمی متعدد در علوم مهندسی در لیست بهترین دانشکده‌های فنی مهندسی قرار گرفته؛ شما می‌توانید از بین 12 رشته مهندسی این دانشکده به تحصیل پرداخته و با هیئت علمی برتر آن در پروژه‌های متعددی شرکت نمایید.

ازبین تمامی دانشکده‌های مهندسی، رتبه جهانی 137 در سال 2020 متعلق به دانشکده مونترال است.

  1. دانشکده مهندسی مک‌مستر:

در غرب شهر زیبای همیلتون دانشکده فنی مهندسی با رتبه 140 جهانی در سال 2020 بوده که به نوع‌آوری در شیوه تدریس معروف بوده و اکثر دروس در این دانشکده به کاربردی به دانشجویان آموزش داده می‌شود. این شیوه آموزشی باعث افزایش نرخ اشتغال بعد از فارغ‌التحصیلی در رشته های مختلف مهندسی از جمله عمران و مکانیک شده است.

  1. دانشکده مهندسی واترلو:

یکی از 6 دانشکده برتر مهندسی، دانشکده واترلو بوده که در آنتاریو تاسیس شده و متشکل از 6 دپارتمان در حوزه‌های مختلف مهندسی از جمله: برق، عمران، مکانیک و غیره است. همچنین در آن دو کالج معماری و کارآفرینی، برای ارائه آموزش‌های نوین به وسیله اساتید مجرب، وجود دارد.

جوایز علمی متعدد این دانشکده و همچنین داشتن رتبه 173 در بین سایر دانشکده های فنی مهندسی، آن را تبدیل به یکی از دانشکده های پرطرفدار کانادایی کرده است.

  1. دانشکده مهندسی آنتاریوی غربی:

این دانشکده به خاطر رنکینگ بالای دپارتمان عمران بسیار شناخته شده بوده، که در انتهای جنوب غربی بلوار کریدور واقع شده است. به دلیل پژوهش‌ها و جوایز متعدد علمی در رشته‌های فنی مهندسی در سال 2020 رتبه جهانی 211 را بدست آورده است. با تحصیل در این  دانشکده علاوه بر داشتن فرصت‌های شغلی عالی در آینده، می‌توانید زندگی در یکی از زیباترین شهرهای کانادا را تجربه کنید.

  1. دانشکده مهندسی Sculich:

این دانشکده شهر کلگری کانادا را به پایتخت دانشجویان مهندسی تبدیل کرده و یکی از 14 دانشکده‌های دانشگاه معروف کلگری میباشد. به دلیل فضای آموزشی خلاق و پویا، مکان مناسبی برای ادامه تحصیل در رشته‌هایی مانند شیمی،برق یا کامپیوتر در دانشکدهای با رتبه جهانی 233 بوده است.

 

  1. دانشکده مهندسی کوئین:

از قدیمی‌ترین دانشکده‌های کشور کانادا، در شهر کینگستون بوده که شما با پیوستن به جمع دانشجویان با استعداد این دانشگاه می‌توانید از مزیت‌های تحصیل در یک دانشکده فنی با رتبه جهانی 239 بهره‌مند شده که از جمله آن وجود دوره‌های متعدد آموزشی  در ارتباط با پیشرفت شغلی و آماده کردن دانشجویان برای بازار کار است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی