مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

10 دانشگاه در کانادا با بالاترین نرخ پذیرش

اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا داشته و در این مقاله 10 تا از بهترین دانشگاه های کانادا با نرخ بالای پذیرش را معرفی کرده ایم، تا بدانید در کدام دانشگاه کانادایی شانس قبولی بیشتری دارید.

پذیرش در دانشگاه های کانادا

10.  دانشگاه مموریال نیوفاندلند

  • نرخ پذیرش: ۶۶ ٪

دانشگاه مموریال نیوفاندلند یکی از دانشگاه های برتر کانادا، واقع در سنت جان، در استان نیوفاندلند و لابرادور است. آن را برای بزرگداشت کسانی که در جنگ جهانی اول خدمت کرده و زندگی خود را فدا نموده اند، در سال ۱۹۲۵تاسیس نمودند. به همین دلیل دانشگاه یادبود یا MUN نامیده شده و با پذیرش ۱۸,۰۰۰ دانشجو در 100 رشته تبدیل به یکی از بزرگترین دانشگاه های موجود در آتلانتیک کانادا شد. همچنین لازم به ذکر است که یکی از بهترین رشتههای این دانشگاه، مهندسی دریایی و اقیانوس بوده که در سطح جهان رتبه 38 را به خود اختصاص داده است.

9. دانشگاه ساسکاچوان

  • نرخ پذیرش:۷۲ ٪

  • دارای بورسیه

دانشگاه ساسکاچوان یک نهاد معتبر بوده  که در حدود سال ۱۹۰۷ افتتاح شده و در قلب Saskatoon واقع گردیده است. دانشگاه ساسکاچوان در حال حاضر دارای جمعیت دانشجویی ۲۷,۵۰۰ نفری بوده که مصم اند در جهان خود تغیی ایجاد کنند. USask  همچنین برای تحقیقات مربوطه به منابع آب و امنیت غذایی در سطح جهانی به رسمیت شناخته میشود.

8. دانشگاه carleton

نرخ پذیرش: ۷۳%

دانشگاه Carleton  که لقب پایتخت دانشگاه های کانادا را داشته در سال ۱۹۴۲ به عنوان حمایت از جانبازان جنگ جهانی دوم تاسیس شده و در پایتخت اتاوا، کنار کانال ریدو یافت واقع گردیده است. در حال حاضر ۳۱,۲۰۰ دانشجو به امید تبدیل شدن به یک فرد حرفهای در رشته خود، در این دانشگاه مشغول به تحصیل اند.

 

7.دانشگاه نیوبرانزویک

 نرخ پذیرش:۷۴ ٪

دانشگاه نیوبرانزویک در سال ۱۷۸۵ تاسیس شده و و یکی از دلایل شهرت این دانشگاه نرخ بالی پذیرش دانشجویان بین الملل است. دو دانشکده اصلی آن را می توان در فردریکتون و سنت جان واقع شده و در حال حاضر با جذب بیش از ۱۱,۴۰۰ دانشجو در 75 رشته تحصیلی یکی از محبوب ترین دانشگاه ها از نظر دانشجویان بین الملل می باشد.

 

6. دانشگاه گوئلف

نرخ پذیرش: ۷۵ ٪

دانشگاه گوئلف که یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در انتاریو بوده و برای دوره های استثنایی خود را در زمینه  هنر و علوم شناخته شده، در سال 1964 تاسیس گردید. به همین دلیل بیش از ۲۹,۵۰۰ دانشجو در گوئلف خود, تورنتو و دانشگاه Ridgetown. U را اولویت اول خود برای ادامه تحصیل قرار داده اند. پژوهشگران این دانشگاه همیشه در تلاش برای یافتن راه حل هایی در زمینه حفاظت و توانبخشی به محیط زیست، سیستم های زیستی و غیره بوده اند و برخی از پیشرفت های علمی آن عبارتند از اثبات حضور آب در مریخ و یک ابزار برای شناسایی گونه ها.

 

5.دانشگاه مونترال

 نرخ پذیرش: ۷۶%

دانشگاه مونترال، دانشگاهی فرانسوی زبان بوده که سال ۱۸۷۸ به عنوان یک پردیس ماهواره ای از دانشگاه لاوال تاسیس شده و تبدیل به دانشگاهی برای بیش از ۶۷,۴۰۰ دانشجو در ۶۰۰ رشته دانشگاهی گردیده است. این دانشگاه کانادایی نیز به دلیل نرخ پذیرش بسیار بالا محبوب بوده و در سطح جهانی به دلیل  وجود دانشجویان عالی و با استعداد و همچنین انجام تحقیقات علمی، رتبه 90 را به خود اختصاص داده است. افراد خاصی که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند عبارتند از پدر جاستین ترودو در حال حاضر نخست وزیر کانادا, پیر ترودو, که یک بار به عنوان نخست وزیر از کانادا خدمت کرده است.

 

4.دانشگاه رایرسون

نرخ پذیرش: ۸۰ ٪

دانشگاه رایرسون که سال 1948 در تورنتو تأسیس شده که دانشکده مدیریت آن با نام تد راجرز، بزرگترین مدرسه کسب و کار در کشور کاناداست. RyeU تا کنون در بیش از صد دوره آموزشی ۴۵,۰۰۰ دانشجو پذیرفته و از آنجا که رایرسون در مرکز شهر تورنتو واقع شده آنها به راحتی جذب کار شده یا در پروژه های بزرگ شهری همکاری کرده اند. سخت  چهار ساختمان مهم برای شهر تورنتو شامل: مرکز ورزشی Mattamy ، مرکز آموزش دانش آموز خیابان یانگ ، مرکز تصویر رایرسون ، و مجتمع علوم بهداشتی دافنه Cockwell.، بخشی از دستاوردهای فارغ التحصیلان این دانشگاه می باشد.

 

 3.دانشگاه لیسر

نرخ پذیرش: ۸۳%

دانشگاه Lakehead در سال ۱۹۶۵ تاسیس شده و در حال حاضر سه دانشکده در خلیج تندر, Orillia, و انتاریو دارد. مرکز lakehead با پرورش بیش از ۸,۶۰۰ دانشجوی با استعداد، زمینه را برای تبدیل شدن آنها به رهبران آینده دنیا فراهم کرده است. Lakehead U تنها مدرسه معتبر بین المللی در زمینه کسب و کار در شمال انتاریو را داشته  وهمچنین دانشکده حقوق بورا، اولین دانشکده حقوق بوده که مجوز ارائه دوره های آموزشی حقوق  را گرفت.

2. دانشگاه wilfrid Laurier

نرخ پذیرش: ۸۳%

دانشگاه Wilfrid Laurier درسال  ۱۹۱۱ تاسیس شد و پس از آموزش به 7 نخست وزیر کانادا، در تلاش برای ارائه آموزش هایی برای خدمت رسانی به جامعه است.پردیس این دانشگاه در  انتاریو واقع بوده و در حال حاضر دارای جمعیت دانشجویی ۱۹,۵۰۰ در بیش از ۱۰۰ رشته مشغول به تحصیل اند.

 

1.دانشگاه از لزبریج

نرخ پذیرش:۹۳ ٪

دانشگاه از لزبریج دانشگاه با رتبه بالا و یک موسسه تحقیقاتی پیشرو بوده که  در سال ۱۹۷۱ تاسیس گردیده و با ارائه بیش از ۱۵۰رشته تحصیلی، در حال حاضر بیش از ۸,۷۰۰ دانشجو با استعداد در آن مشغول به تحصیل اند. اندازه کلاس ها برای تمرکز بهتر و بالا رفتن کیفیت آموزش کوچک طراحی شده و با ترخ بالای پذیرش میتواند مقصد عالی برای دانشجویان خارجی باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی