مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

چرا باید از ماشین ظرفشویی استفاده کنیم

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱ ب.ظ

چرا باید از ماشین ظرفشویی استفاده کنیم

ماشین ظرفشویی

امروزه با ظهور تکنولوژی های پیشرفته در تولید لوازم خانگی، علاوه بر سریع تر انجام شدن کارها، بریا کاربران مزیت های دیگری نیز به همراه دارد، از جمله این وسایل ماشین ظرفشویی می باشد، که مزیت های آن را در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

صرفه جویی در مصرف آب با ماشین ظرفشویی

اولین و مهم ترین مزیت استفاده از ماشین ظرفشوئی صرفه جویی در آب است، چون تا حد قابل توجهی مصرف آب خانگی را کاهش می دهد بطوریکه یک دست ظروف 144 پارچه را اگر با دست بشوئیم 85 لیتر آب مصرف می شود در حالیکه همین تعداد در ماشین ظرفشویی تنها 16 لیتر آب نیاز دارد.

صرفه جویی در زمان

به خانم خانواده فرصت بیشتری میدهد تا به جای صرف وقت درآشپزخانه و شستن ظروف، زمان بیشتری را در کنار فرزندان و همسر خود داشته باشد؛ در شستشو با دست بهترین زمان پذیرائی از میهمان بعد از صرف غذا به شستن ظروف می گذرد (بیش از یک ساعت) در صورتیکه در شستشو با ماشین ظرفشویی بعد از صرف غذا در کنار میهمان خود هستید.

شستشوی بهتر با ماشین ظرفشویی

همچنین در شستشو با دست مجبوریم از آب ملایم استفاده کنیم در صورتیکه در ماشین ظرفشویی آب داغ استفاده می شود ،لذا عمل ضد عفونی نیز تا حدی انجام می شود.

علاوه بر این در شستشو با دست، ظروف به علت استفاده از اسکاچ بعد از چند ماه خش برداشته و کدر می شوند در صورتیکه در ماشین ظرفشویی از مواد شوینده مناسب استفاده نمائیم ظروف همیشه براق و شفاف باقی می مانند.

حفظ سلامت

دیگر مزیت که می توان گفت این است که در شستشو با دست میزان استفاده از مایع ظرفشویی بسیار زیاد است در صورتیکه در ماشین ظرفشویی میزان مصرف پودر بسیار کم است. مواد شوینده به پوست دست آسیب زیادی می رسانند در حالیکه در ماشین ظرفشویی دست شما با مواد شوینده هیچ وجه تماسی ندارد.

 

همچنین در شستشو با دست به علت ایستادن زیاد و بی حرکت ماندن خطر بیماریهایی مانند واریس ، آرتروز ستون فقرات و زانو بسیار بالا می رود در حالیکه در شستشوی ماشینی این احتمال وجود ندارد.

ماشین ظرفشویی

مشکلات ماشین ظرفشویی 

علاوه بر مزیت هایی که بریا ماشین ظرفشویی برشمردیم، این دستگاه نیز مانند دیگر وسایل خانه امکان خراب شدن دارد لذا در ادامه شما را با خرابی های رایج ماشین ظرفشویی آشنا می کنیم.

تمیز نشستن ظرف ها در ماشین ظرفشویی

مشکل تمیز نشستن ممکن است از کیفیت پایین مواد شوینده و یا عدم پاشش و پخش صحیح آب در محفظه ماشین ظرفشویی بوش شما باشد که می بایست توسط تعمیرکار مجاز بررسی گردد.

آب را به خوبی تخلیه نمی کند

عدم تخلیه درست آب هنگام شستن ظرف هااز دیگر مشکلات ماشین ظرفشویی بوده که مربوط به پمپ دستگاه است و نیاز به تعویض دارد.

روشن نشدن ظرفشویی

دلیل این مشکل می تواند از سیستم برقی دستگاه شما باشد، در این حالت باید سریعاً با مراکز مجاز تعمیر ظرفشویی تماس بگیرید .

قعطی کلید های فرمان ماشین ظرفشویی

برد دستگاه شما معیوب بوده و نیاز به تعمیر اساسی دارد.

 

مرکز تلویزیون ایکس ویژن چه خدماتی ارائه می دهد

تعمیر تخصصی دوربین فیلمبرداری سونی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی