مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

رفع مشکل هنگ کردن لپ تاپ dell

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۸ ب.ظ

 هنگ کردن لپ تاپ dell

دلایل مختلفی اعم از ضعف سخت افزاری، عدم هماهنگی قطعات، ویروس ها و … کاهش سرعت و عملکرد لپ تاپ و هنگ کردن لپ تاپ دل را به دنبال دارد، وقتی لپ تاپ dell پاسخگوی ورودی های کاربر نیست و خروجی های عجیب و غریب داشته باشد و حتی خاموش شود، اصطلاحا هنگ کردن اتفاق افتاده است.

هنگ کردن لپ تاپ dell

علت هنگ کردن لپ تاپ dell

همان طظور که در بالابه آن اشاره گردید دلیل سخت افزار یو نرم افزاری متعددی بریا این مسئله وجود دارد که در ادامه به مهم ترین آنها می پردازیم:

اجرای چند برنامه در لپ تاپ dell

یکی از دلایل اصلی هنگ کردن اجرای همزمان چند برنامه با یکدیگر است بنابراین بهترین کار بستن برنامه هاییست که نیازی به آن ندارید، تا به cpu فشار زیادی وارد نشود و cpu قادر به اجرای برنامه ها با سرعت معقول باشد.

ظرفیت کم حافظه لپ تاپ

یکی دیگر از عواملی که موجب هنگ کردن لپ تاپ می شود پایین بودن رم دستگاه می باشد. در صورتی که برنامه های اجرا شده نیاز به رم بالایی داشته باشند و میزان رم دستگاه پایین باشد سیستم دچار هنگی خواهد شد.

البته بهتر است به ظرفیت هارددیسک خود نیز توجه داشته باشید. از انباشتن اطلاعات غیر مهم و تکراری روی هارد لپ تاپ خوددرای نمایید.

هنگ کردن لپ تاپ dell

ناسازگاری سخت افزاری لوازم جانبی

گاهی برنامه های نصب شده روی سیستم به سخت افزار قدرتمند برای اجرا نیاز دارد. عدم وجود این قطعات سخت افزاری موجب ایجاد هنگی در لپ تاپ می شود.

ویروسی شدن لپ تاپ dell

ویروس نیز می تواند عامل دیگری برای هنگ کردن لپ تاپ دل باشد. ویروس‌ ها ممکن است پردازشگر مرکزی را اشغال کنند و باعث حذف درایورها شوند. فایل ‌های سیستمی ویندوز را پاک کنند یا تنظیمات مدیریتی در سیستم‌ عامل را تغییر دهند. وقتی لپ تاپ دل هنگ می کند، همه این احتمالات وجود دارد. بسیاری از مشکلات ویندوز به دلیل وجود ویروس ‌ها و آلوده شدن دستگاه است. هنگ کردن، فریز شدن یا حتی قفل شدن برنامه‌ ها در این حالت کاملا طبیعی است.

اقدامات لازم جهت رفع مسئله هنگ کردن لپ تاپ dell

اولین و مهم ترین کاری که باید انجام دهید حفظ خونسردی خود می باشد چرا که با عصبانیت نمی توانید علت را به خوبی پیدا نمایید، با توجه به عللی که در بالا ذکر شد لازم است اگر مهارت لازم را در اجرای آن ها دارید شروع به رفع آن ها نمایید، در غیر این صورت با تماس گرفتن با مراکز قانونی تعمیر لپ تاپ dell مراحل تعمیر را به تعمیرکاران با تجربه بسپارید. 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی