مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

انواع روشهای دریافت اقامت کانادا

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۳ ب.ظ

 روشهای دریافت اقامت کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا می‌تواند زمینه ساز اخذ اقامت دائم کانادا گردد اما صرف تحصیل در دانشگاه‌های کانادا هر چند به مدت طولانی منجر به اخذ اقامت دائم نخواهد شد. متقاضیان و شهروندان سایر کشورها می‌توانند در مقاطع مدارس، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در کانادا با دریافت ویزای تحصیلی این کشور مشغول به تحصیل گردند. مدارس شبانه روزی مطرح بسیاری در کشور کانادا پذیرای دانش آموزان بین المللی خواهند بود که هزینه سالیانه این مدارس ۱۵ الی ۵۰ هزار دلار کانادا می‌باشد. به جهت تحصیل در دانشگاه‌های کانادا در مقطع لیسانس دارا بودن مدرک دیپلم ۱۲ ساله و همحنین مدرک زبان با نمره ۶ آیلتس از الزامات خواهد بود که البته تحصیل در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس در کانادا در پاره‌ای اوقات بدون نیاز به مدرک زبان امکان پذیر است. تحصیل در کانادا در مقطع لیسانس ۳ الی ۴ سال به طول می‌انجامد.

دریافت اقامت کانادا از طریق سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری یا نیروی متخصص فدرال

این روش اقامتی کانادا بر مبنای امتیاز بندی افراد با توجه به میزان تحصیلات، سن، میزان مهارت در زبان، سابقه کار، انطباق پذیری و ... در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به صفحه اقامت کانادا از طریق اکسپرس اینتری مراجعه نمایید.

مهاجرت به کانادا - سریع ترین و مطمئن ترین روش در سال 2020 کدام است؟

دریافت اقامت کانادا از طریق تحصیل در کانادا

این روش اقامتی کانادا معمولاً راه رسیدن به کانادا را هموار می‌کند. در اکثر رشته‌های تحصیلی کانادا زمانی که در کانادا فارغ التحصیل می‌شوید به شما اجازه داده می‌شود که در کانادا مشغول به کار شوید و با استفاده از امتیاز تحصیل و کار در کانادا می‌توانید امتیاز زیادی کسب کرده و شانس دریافت اقامت دائم کانادا را در سیستم اکسپرس اینتری بسیار افزایش دهید. همچنین در برخی از رشته‌های تحصیلی مورد نیاز کانادا با دریافت دعوتنامه استانی، شانس این را خواهید داشت که بدون سابقه کار کانادایی، اقامت دائم کانادا دریافت نمایید، در کانادا حتی امکان اینکه بدون داشتن مدرک زبان شانس تحصیل داشته باشید فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به صفحه دریافت اقامت کانادا از طریق تحصیل مراجعه فرمایید.

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری

از طریق سرمایه گذاری می‌توان موفق به اخذ اقامت دائم کانادا شد و از این طریق شرایط دریافت شهروندی، تابعیت و پاسپورت کانادا را فراهم ساخت. به سه روش می‌توان در کشور کانادا اقدام به سرمایه گذاری نمود که در ادامه به اختصار در رابطه با هرکدام شرح داده خواهد شد.

 

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری

از جمله راه‌های سرمایه گذاری در کانادا سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری است که به کارآفرینی نیز شناخته شده است. در این نوع از سرمایه گذاری متقاضی باید ۳۰۰ هزار دلار کانادا را به عنوان دارایی یا تمکن مالی بر روی حساب خود نشان دهد که از ۱۰۰ هزار دلار آن جهت سرمایه گذاری استفاده نماید. این نوع سرمایه گذاری در استان بیریتیش کلمبیا است که متقاضی باید طی پنج سال گذشته ۳ الی ۵ سال سابقه کار مدیریتی و یا عضویت در هیئت مدیره، حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم و همچنین مدرک زبانی معادل آیلتس ۴٫۵ داشته باشد. شایان ذکر است که این نوع سرمایه گذاری باید در شهرهایی با جمعیت زیر ۷۵ هزار نفر صورت گیرد.

اشتباه در چاپ کارت پی آر کانادا

اگر اداره مهاجرت کانادا به اشتباه مشخصات شما را چاپ نموده باشد، می‌توانید با پرکردن فرم‌های لازم نسبت به تصحیح آن اقدام کنید. البته توجه داشته باشید که تعداد کارکتر مجاز برای نام:15 کاراکتر نام خانوادگی:20 کاراکتر می‌باشد، در نتیجه اگر اسم شما بیش از این مقدار باشد، خلاصه روی کارت چاپ خواهد شد.

نکته امنیتی

کارت PR خود را همیشه با خود حمل نکنید و ضمن نگهداری آن در محلی امن، فقط در صورت نیاز به اثبات وضعیت خود از آن استفاده نمایید. توصیه می‌شود در هنگام مسافرت یک فتوکپی از کارت تهیه نموده و آنرا در محلی امن نگهداری نمایید.

اطلاعات لازم در مورد کارت اقامت دائم کانادا

به چه کسی "مقیم دائم کانادا" گفته می‌شود؟

مقیم دائم کانادا به فردی گفته می‌شود که در پاسپورت خود دارای ویزای ورود به کانادا به عنوان مقیم دائم است و به خاک کانادا وارد شده است (اصطلاحاً "لند Land" شده است) ولی هنوز سیتی زن نشده است. همچنین این فرد ممکن است مقیم دائم کشوری دیگر مانند کشور محل تولد خود باشد. افرادی که به صورت موقت در کانادا هستند، مانند افراد دارای ویزای دانشجویی، ویزای کار، ویزای توریستی و... مقیم دائم کانادا نمی‌باشند.

دریافت اقامت کانادا از طریق استارتاپ ویزا

در این روش اقامتی کانادا باید یک ایده یا بیزینس پلن نوین برای کسب درآمد به کانادا نشان دهید که بتواند در کانادا پول ساز باشد. این ایده استارتاپی باید مورد تأیید یکی از مراکز سرمایه گذاری کانادا قرار گیرد تا بتوانید برای اقامت کانادا درخواست دهید. در این روش مهاجرتی شما با داشتن اقامت دائم به کانادا می‌رود و همچنین حداکثر 5 خانواده می‌توانند از این طریق اقامت دائم کانادا دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به صفحه استارتاپ ویزای کانادا مراجعه فرمایید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی