مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

نمایندگی تعمیرات اپل و واحدهای تخصصی تعمیرات اپل

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ق.ظ

نمایندگی تعمیرات اپل و واحدهای تخصصی تعمیرات اپل

با توجه به هوشمند بودن گوشی‌های اپل و ساختار ظریف و ویژۀ آن‌ها، اجرای عمیات تعمیر بر آن‌ها نیازمند حضور کارشناسانی مجرب، شکیبا، متخصص و البته کاردان است تا تعمیر قطعات معیوب را بدون آسیب‌رسانی به دیگر بخش‌های دستگاه انجام دهند. مدیریت مرکز تعمیرات اپل به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان خود، تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده است.

خدماتِ ارائه شده در مرکز تعمیرات گوشی اپل دربردارنده‌ی شرایط و ویژگی‌هایی است که آن را از دیگر سرویس‌دهنده‌های هم‌رده‌ی خود متمایز ساخته است.

برخی از ویژگی‌های مرکز تعمیرات گوشی اپل عبارتند از:

  • بهره‌مندی مرکز تعمیرات اپل از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم
  • به‌کارگیری کارشناسان دارندۀ مدارکِ بین‌المللی در مرکز تعمیرات گوشی اپل
  • استفاده از تجهیزاتی که بالاترین میزان سازگاری و انعطاف با محصولات اپل را دارند
  • تست گوشی اپل ‌تعمیر شده در حضور صاحب دستگاه به منظور اطمینان از صحت عملکرد آن
  • تعهد مرکز تعمیرات گوشی اپل نسبت به ارائه‌ی سرویس‌های تعمیر مطابق با استانداردهای جهانی
  • کسب اجازه پیش از اقدام به تعویض قطعات معیوبِ از کار افتاده و …. .

تعمیر سخت افزاری آیفون اپل

تعمیر سخت افزاری آیفون اپل شامل تعمیر و ترمیم قطعات مختلف این دستگاه می باشد. ایفون متشکل از برد، ال سی دی، اسپیکر، دوربین، پردازنده، رم، باتری، مدار شارژ و چندین قطعه الکترونیکی می باشد. در صورتی که هر یک از این قطعات دچار مشکل و نقص فنی شوند، تعمیر سخت افزاری آیفون انجام می شود. در این زمینه تعمیر برد، تعویض Touch و  LCD  شکسته، تعمیر سوکت شارژ ، تعمیر آی سی تغذیه، تعویض اسپیکر، تعمیر پردازنده، تعویض باتری، رفع مشکل شارژ نشدن آیفون و تعمیر کلید هوم قابل ذکر می باشند. تعمیر سخت افزاری مستلزم باز کردن قاب گوشی و جدا کردن قطعات مختلف دستگاه می باشد.

کتاب تعمیرات تلفن همراه و تبلت

تعمیر نرم افزاری آیفون اپل

برخی از مشکلات آیفون مربوطه به بخش نرم افزاری دستگاه می باشد که تنها از طریق اقدامات نرم افزاری انجام می شود. رفع مشکلات وای فای، رفع مشکل کند شدن سیستم، آپدیت نرم افزارهای آیفون، بازیابی اطلاعات، نصب برنامه های کاربردی، ویروس کشی، فلش کردن آیفون، قفل شبکه، بوت کردن سیستم و ری استور کردن آیفون از مهمترین تعمیرات نرم افزاری گوشی آیفون اپل می باشند. برخی از اقدامات نرم افزاری که برای رفع مشکل آیفون به کار گرفته می شود، تخصصی بوده و کاربر نمی تواند شخصاً اقدام به این کار کند. بدین منظور تعمیرات نرم افزاری نیز توسط کارشناسان خبره انجام می شود.

 

تعمیر موبایل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی