مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

دانشکده هنر و طراحی نوا اسکوشیا (NSCAD)

دانشکده هنر و طراحی نوا اسکوشیا

این دانشکده که در واقع یک مدرسه هنر بوده در سال 1887 توسط آنالئونودنز، در شهر Halifar استان اسکوشیای کانادا تاسیس شده و اولین مدرسه هنر کاناداست که مدرک تحصیلی در رشته‌های مختلف هنر ارائه می‌دهد. دوره های این دانشگاه شامل:

دوره مهارت آموزی:

  1. کارگاه سرامیک

ارائه آموزش‌های متنوع و تکنیکال در زمینه سفال و آموزش مهارت‌هایی در خصوص طراحی، مواد، رنگ، مجسمه سازی و معماری

  1. کارگاه جواهرات و فلزات

آموزش درباره شیوه‌های طراحی و مهارت‌ ساخت انواع  مختلف جواهرات و کار با فلزات

  1. کارگاه نساجی و مدلینگ

آموزش مهارت‌های فنی و طراحی و انجام کارهایی مانند بافندگی، رنگ و چاپ روی پارچه و تولید پوشاک که میتواند دانشجویان را برا کارآفرین شدن در حوزه صنعت پوشاک آماده کند.

 

دوره طراحی (design)

رشته طراحی مرتبط با بسیاری از رشته های هنر، از گرافیک گرفته  تا طراحی محصول بوده بنابراین در این دانشکده می‌آموزید که چگونه یک مفهوم می‌تواند خود را در اشکال مختلف تجلی دهد. به همین دلیل بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دانشکده، تبدیل به طراحان موفقی در زمینه های مختلف هنری شده‌اند.

 

دوره علوم پایه

 

در این دوره شما با واژگان هنرهای تجسمی، تئوری رنگ‌ها، ترکیب بندی، طراحی 2D,3D و مهارتهای نوشتاری و تحلیلی دانشگاهی آموزش می‌بینید. علاوه بر این دروس پایه شما در دوره های انیمیشن، چاپ و عکاسی نیز شرکت میکنید.

 

بیشتر بدانید: چگونه از کشور کانادا بورسیه بگیریم

 

دوره تاریخ هنر

 

برنامه تاریخ هنر به هنرهای بومی غربی و آمریکای شمالی تاکید داشته و فرصت عالی برای مطالعه هنر و معماری فراهم نموده است.

 

دوره هنرهای معاصر

 

Media Art که در پردیس خیابان برونز واقع شده و دروسی مربوط به فیلم سازی، عکاسی و انواع رسانه ها را در آن آموزش میبینید.

 

شهریه دانشجویان هنر دانشگاه NSCAD

دانشجویان بین‌الملل این دانشگاه برای رشته‌های مختلف مقطع لیسانس، در سال 2020 حدود 19740 دلار بوده و برای مقاطع بالاتر حدود 19920 میباشد. البته این شهریه جدا از هزینه‌ای خواهد بود که برای کتاب و لوازم مربوط به دانشگاه باید پرداخت نمایید.

مدارکی که این دانشگاه به دانشجویان بین‌الملل اعطاء میکند

لیسانس طراحی با رشته های اصلی در طراحی بین رشته‌ای

لیسانس هنرهای زیبا با رشته های عالی هنرهای زیبا

لیسانس هنرهای زیبا با گرایش فیلم

لیسانس هنرهای زیبا با گرایش عکاسی

لیسانس هنرهای زیبا با گرایش طراحی جواهرات و ساخت آن

لیسانس رشته‌های منسوجات

لیسانس در رشته سرامیک

لیسانس تاریخ هنر

فوق لیسانس طراحی

 

مدارک لازم برای پذیرش در دانشگاه هنر

 

برای پذیرش علاوه بر فرستادن ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی و نمرات خود باید نمره 90 در آزمون تافل یا نمره 5/6 در آزمون آیلتس را به دانشگاه ارائه داده تا صلاحیت شما تایید شود. حداقل معدلی که میتوانید با آن تقاضانه‌ی این دانشگاه را پر کنید برای لیسانس 14 و برای دکترا و ارشد 15 می باشد. دانشگاه های هنر معمولا از شما نمونه کار نیز خواسته و باید آن را به همراه رزومه و توصیه‌نامه خود برای دانشگاه ارسال کنید.

 

هزینه ها و شهریه دانشجویان بین‌الملل

 

شهریه دانشگاه شما بر اساس دوره ای که انتخاب نموده‌اید و مقطع تحصیلی، برای کارشناسی حدود 33000دلار و برای مقاطع بالاتر حدود 39000دلا ر از سمت دانشگاه در سال 2020 تعیین شده است.

شهر هالفاکس مرکز اقتصادی بخش آتلانتیک و یکی از شلوغ ترین شهرهای این کشور، به دلیل مجاورتش با حاشیه اقیانوس اطلس است. قیمت پایین اجاره مسکن باعث شده، تبدیل به یکی از شهرهای کم هزینه درمقایسه با شهرهای تورنتو و ونکوور کانادا شود. اجاره ماهانه مسکن بر حسب منطقه ای که انتخاب کرده‌اید بین 800 تا1200 دلار خواهد بود . همچنین باید برای قبض های مانند آب و برق مبلغ حدود 250 دلار کنار بگذارید و رفت و آمد شما به دانشگاه حدود 80 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی