مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

نحوه تحصیل در دانشکده مهندسی کوئین

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ

دانشگاه کوئین

دانشکده مهندسی کوئین

 قدیمی‌ترین دانشگاه های کانادا به نام دانشگاه Queen در شهر کینگستون استان انتاریو واقع شده که در سال 1841 آن را تحت منشور سلطنتی ملکه ویکتوریا بنا نهاده‌اند. این دانشگاه از 7 دانشکده تشکیل شده، که یکی از دانشکده های معروف آن دانشکده مهندسی بوده و در انواع رشته های مهندسی مانند مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق و غیره مدارک کارشناسی یا بالاتر ارائه می دهد.

دانشکده مهندسی کوئین

در این دانشکده دانشجویان با تشکیل یک تیم پویا و خلاق، زیر نظر بهترین اساتید مهندسی، آنچه را که در ذهن دارند به آسانی عملی کرده و خود را به تمام دنیا از این طریق معرفی میکنند.

در چه رشته مهندسی می توانید از کوئین مدرک بگیرید:

  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فیزیک
  • مهندسی زمین شناسی
  • مهندسی مکانیک ومواد
  • مهندسی معدن
  • مهندسی عمران و ساخت
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی برق

البته برای شما این امکان وجود دارد که رشته تحصیلی خود را در سال دوم به صورت تخصصی انتخاب و دنبال کرده، و در سال اول با گذراندن دوره های مختلف مهندسی، علاقه‌مندی خود را پیدا نمایید.

چرا دانشکده مهندسی کوئین

اگر تنها به دنبال ساختن سازه های بهتر نبوده و سعی داشته به پیشرفت علم مهندسی سرعت داده، یا از آن برای حفظ محیط زیست و کمک به پیشرفت علم پزشکی استفاده کنید، این دانشکده میتواند انتخاب عالی برای شما باشد. در این دانشکده علاوه بر آموزش علوم مهندسی به طور حرفه‌ای، شما می‌توانید آموزش‌هایی برای پیشرفت شغلی خود در آینده و یا یادگیری مهارت مدیریت پروژه، به صورت کاربردی دنبال کنید. دیگر مزایای تحصیل در این دانشکده شامل:

  • تحصیل در یکی از بهترین پردیس‌های دانشگاهی کانادا و زندگی و استفاده از امکانات شهر زیبای کینگستون
  • تحصیل در یک دانشگاه با جایگاه  بالای جهانی، (دانشکده مهندسی کوئین یکی از 173 دانشکده برتر مهندسی بر اساس آخرین رتبه بندی QS در سال 2020 است)
  • ارائه تحقیقات متعدد بین‌المللی و رتبه بالای جهانی از این نظر

مدارک لازم برای پذیرش در دانشکده مهندسی کوئین:

  1. ترجمه ریز نمرات آخرین مدرک دانشگاهی یا دیپلم
  2. ترجمه رسمی آخرین مدرک تحصیلی
  3. داشتن مدرک زبان  TOFEL با حداقل نمره 88 یا مدرک آیلس با حداقل نمره 5/6
  4. توصیه نامه
  5. ترجمه رزومه و نمونه کار در صورت نیاز
  6. ترجمه مدارک مرتبط غیر از مدرک تحصیلی

در ادامه بخوانید: آشنایی با 10 دانشکده مهندسی برتر کانادا در سال 2020

شهریه تحصیل در رشته مهندسی کوئین در سال 2020

بسته به رشته‌اب که قصد ادامه تحصیل را داشته اید، شهریه‌ی متفاوتی این دانشگاه در نظر گرفته، اما به طور میانگین دانشجویان غیر بومی کانادا باید برای مقطع کارشناسی حدود 30000 تا 40000 دلار و برای مقاطع فوق لیسانس ودکترای تخصصی رشته‌های مهندسی در هر ترم تحصیلی حدود 15000 دلار به دانشگاه پرداخت نمایند. البته مانند تحصیل در همه دانشگاه ها شما نیاز خواهید داشت یک سری وسایل و کتاب تهیه کنید، که هزینه آن ها بستگی به رشته شما دارد.

سایر هزینه‌های زندگی برای ادامه تحصیل

شهریه بخشی از هزینه‌ای بوده که دانشجویان باید برای آن برنامه ریزی کنن اما قبل از هر اقدامی باید دیگر هزینه هایی مانند اجاره و پرداخت قبوض یا رفت و آمد به دانشگاه در نظر داشته باشند. البته علاوه بر تحصیل دراین دانشگاه، شهر شهر زیبای کینگستون که در بین سه رود خانه سنت لارس، انتاریو و کاتارکی و در قسمت شرقی استان انتاریوی کانادا واقع بوده، یکی از شهرهای عالی برای زندگی در کانادا می‌باشد. بر طبق بررسی که در سال 2020 صورت گرفته، هزینه ای که بابت اجاره خانه در این شهر باید درنظر داشته باشید بر اساس منطقه ای که برای زندگی انتخاب میکنید، میانگین حدود 900 دلار ماهانه بوده و هزینه عبور و مرور شما به طور میانگین 107 دلار می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی