مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

5 چیز که کشور کانادا را برای مهاجرت جذاب می کند

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۳۷ ب.ظ

معرفی کشور کانادا

کشور کانادا

بزگترین کشور جهان بعد از روسیه، در شمالی ترین قسمت قاره امریکا واقع گردیده؛ البته جمعیت آن کمتر از روسیه و به دلیل گسترده ترین روابط تجاری جهان با کشور همسایه، یعنی ایالات متحده امریکا دارای کیفیت زندگی بالایی می باشد.

موقعیت جغرافیای خاص، آب و هوای متغیر شهرها، جاذبه های گردشگری و همچنین وجود منابع طبیعی باعث شده کشور کانادا به یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت تبدیل و علاوه بر آن سالانه گردگشران زیادی را جذب می نماید.

 

همسایگان کانادا

 

کانادا علاوه بر همسایگی با کشور امریکا در جنوب، مجاور سه اقیانوس آرام از سمت غرب، منجمد شمالی از سمت شمال و اقیانوس اطلس از سمت شرق می باشد؛ همچنین رودخانه با طول km 3600 مسیری برای تجارت از طریق کشتیرانی محیا و نیز زمینه فعالیت های اقتصاد زیادی را برای این کشور فراهم می نماید.

 

شرایط آب و هوایی شهرهای کانادا

 

کشور کانادا را می توان کشور چهار فصل دانست چرا که علاوه بر تجربه هر 4 فصل به طور مجزا در همه شهر های کانادا، به دلیل وسعت زیاد کشور، اگر هر زمان از سال به آنجا سفر کنید، چهار فصل سال را همزمان در  مناطق قطبی و بیابانی تجربه و این یکی از دلایل رونق گشردشکر این کشور است. البته بعضی شهر های جنوبی مانند ساسکاچوان ،مانیتوبا یا آلبرتا تغییرات دما بسیار زیاد و در تابستان ها 38 درجه اما در زمستان ها به 24 درجه می رسد.

 

فرهنگ بومی مردم کانادا

 

فرهنگ بومی کانادا به دلیل ساکنین قدیمی آن و آداب و رسوم خاص این کشور بسیار شناخته شده در جهان و البته به شکل متمدن تر مانند تمام کشور های غربی می باشد؛ از جمله این فرهنگ خاص می توان به نحوه مخاطب قرار دادن افراد اشاره کرد که در زمان صحبت با یکدیگر از نام خانوادگی برای صدا کردن استفاده و همچنین بیشتر  ابزار کلامی به جای زبان بدن بکار برده و همیشه در زمان صحبت ارتباط چشمی مستقیمی با مخاطب دارند.

دیگر نکاتی که رعایت آن برای صحبت با کانادایی ها الزام داشته، بکار گیری عناوینی مانند مادام و موسیو برای اشخاص به خصوص برای جامعه دانشگاهی استان کبک بسیار مهم و نشان از ادب و احترام شما می باشد.

 

در ادامه جالب است بخوانید: بهترین دانشکده های مهندسی کانادا

 

دین و زبان رسمی کشور کانادا

 

مردم بومی کشور کانادا قبل مهاجرت اروپایی ها دینی خاص و مربوط به قبایل قدیمی این کشور داشته که پس از ورود مهاجرین دستخوش تغییرات زیادی گردید و درحال حاضر دین اکثریت مردم کانادا مسیحیت است. البته دین های متفاوت دیگری نیز به دلیل دانشجویان بین الملل و مهاجرت افراد از کشور های مختلف در کانادا وجود دارد.

 

پایتخت کشور کانادا

 

اتاوا چهارمین شهر بزرگ کانادا و البته سومین شهر پاکیزه جهان، پایتخت کانادا و دارای شهرت جهانی به دلیل وجود پزشکان با تجربه و ماهر همچنین امنیت بالا بخاطر آمار پایین جرم و جنایت می باشد؛ موقعیت جغرافیایی این شهر و نزدیکی آن به سه شهر معروف کانادا، تورنتو، مونترال و ونکوور سبب اقتصاد پویاتر و جذب دانشجویان بین الملل بیشتر گردید.

 

استان ها و قلمرو های کانادا

 

شهر ها کانادا بر اساس نوع قوانین و حکمرانی، زیر مجموعه استان یا قلمر قرار گرقته ، یعنی شهرهای که توسط پارلمان این کشور اداره شده قلمرو و تمام شهر های مدیریت شده توسط دولت فدرال کانادا در یک استان جای دارند.

در کانادا به طور کلی 10 استان آلبرتا، بریتیش کلمبیا، منیتوبا، نیوبرانزوویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا، آنتاریو، جزیره پرینس ادوارد، کبک و ساسکاچوان شامل شده و دارای 3 قلمرو به نام های نوناووت، یوکان و قلمروی شمال غربی می باشد؛ در میان این استان ها و قلمروها چهار شهر بخاطر وسعت، منابع طبیعی ،اقتصاد، دانشگاه های معروف و کیفیت بالای زندگی نسب به سایر شهر ها شهرت و محبوبیت بیشتری داشته و عبارتند از شهرهای تورنتو، ونکوور، مونترال و اتاوا.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی