مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا

بین المللی ترین دانشگاه کشور کانادا دانشگاه بریتیش کلمبیا بوده که در استان بریتیش کلمبیا کانادا (پوینتگری شهر ونکوور)،  در سال 1915 با شعار " It is Yours, It is up to you" و اعلام حمایت از کسانی که متعهد بوده و تلاش میکنند دنیا جای بهتری باشد، تاسیس گردید. این دانشگاه بر اساس رتبه بندی سال 2020 رتبه 51 در جهان بوده و در کانادا مقام سوم را به خود اختصاص داده است.

این دانشگاه از تمام دانشجویان دارای تفکر جسورانه، خلاق و مبتکر استقبال کرده و داری بودجه تحقیقات 600 میلیون دلاری بوده و از این طریق محققین زیادی را جذب کرده و موفق به دریافت جایزه STRS در بین دانشگاه های کانادا شده و افتخارات متعدد دیگری مانند: 8 جایزه نوبل علمی، 71 جایزه Rhodes و 65 مدال در المپیک بدست آورده است. این دانشگاه دارای شانزده دانشکده، هجده مدرسه و دو کالج بوده و مراکز دانشگاهی در پردیس ونکوور و کلوونا بوده، که پردیس ونکوور در غرب این شهر دارای آزمایشگاه ملی و انیستیتوی مطالعاتی مجهزی بوده است.

 

دانشکده مهندسی بریتیش کلمبیا

 

این دانشکده در پردیس اکناگان (Okanagan) در کلونا واقع شده که دارای اقامتگاه های مدرن با مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری برای دانشجویان و مقصد عالی برای کسانی که به دنبال آموزش وتحقیقات برتر در حوزه مهندسی بوده تا در یک محیط صمیمی و پویا، با استفاده از راه حل های خلاقانه مهندسی، روی جامعه خود اثر زیبا و کارآمدی خلق کنند.

این دانشکده بخشی از دانشکده علوم بوده که در سال 2015 مستقل شده و در مقططع کارشناسی 4 مدرک برای رشته های عمران،  برق، ساخت و مکانیک ارائه می دهد.

 

رشته های این دانشکده

 

مهندسی پزشکی

مهندسی شیمی

مهندسی بیولوژیک

مهندسی عمران

مهندسی کامپیوتر

مهندسی برق

مهندسی فیزیک

مهندسی محیط زیست

مهندسی زمین شناسی

مهندسی مواد و معدن

مهندسی تولید

مهندسی مکانیک

 

مزیت تحصیل در این دانشکده مهندسی

  • فرصت های شغلی عالی بعد از اتمام درس

  • با انجام پروژه های عملی، مهارت مدیریت پروژه در شما تقویت میشود.

  • زیر نظر بهترین اساتید، فرصت های تحقیقاتی بی نظیری تجربه خواهید کرد.
  • در اختیار داشتن تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و امکانات اقامتی

مطالب مرتبط: دانشگاه مهندسی تورنتو کانادا

مدراکی که برای پذیرش لازم دارید

 

برای  پذیرش در این دانشکده شما باید انتخاب کنید در چه رشته ای قصد گرفتن ویزای تحصیلی داشته و با مطالعه قوانین و شرایط آن رشته در دانشکده مهندسی بریتیش کلمبیا تقاضانامه  خود را تنظیم نموده و همراه مدارک دیگری مانند ترجمه نمرات،  مدرک تحصیلی قبلی و مدرک زبان معتبر برای  دانشکده ارسال نمایید. زمان ارسال این مدارک در ابتدای سپتامبر بوده و نهایت تا پانزده ژانویه باید این کار را کرده باشید.

میانگین معدل شما برای گرفتن پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا باید 16 بوده و علاوه بر این شما در آزمون تافل حداقل نمره 80، یا در آزمون آیلس حداقل نمره 5/6 را داشته باشید.

 

هزینه شهریه و زندگی برای دانشجویان مهندسی

 

با توجه به اینکه مدت زمان تحصیل دراین دانشگاه بسته به رشته انتخابی، در مقطع لیسانس حدود 3-4 سال و برای مقاطع بالاتر حدود 12 تا 24 ماه بوده، مهم است که قبل از اقدام به ارسال مدارک، اطلاعات کافی در خصوص شهریه و سایر هزینه های لازم را بدست آورید. برای رشته های مختلف مهندسی در این دانشکده شهریه های متفاوتی در نظر گرفته شده که به طور میانگین حدود 30000 دلار برای دانشجویان بومی، 36000 لار برای دانشجویان بین الملل  و هزینه اجاره اتاق نیز حدود 12000 دلار میباشد. شما علاوه بر این باید حدود 3100 دلار برای هزینه ای بابت کتاب و سایر وسایل مربوط به دانشگاه پرداخت نمایید. البته به شما کارت های کم هزینه عبور ومرور داده که این هزینه های شما را تا حدی کم خواهد کرد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی