مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

خدمات نمایندگی سامسونگ بعد از تحریم

نمایندگی سامسونگ

یکی از نگرانی مشتریان زمان مراجعه به نمایندگی های محصولات سامسونگ در سراسر ایران مسئله کیفیت قطعات تعویضی زمان تعمیر دستگاه مربوطه می باشد، چرا که به کار بردن قطعات بی کیفیت علاوه بر عملکرد ناصحیح باعث آسیب به سایر قطعات می گردد، لذا در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

تضمین خدمات بعد از فروش سامسونگ در ایران

همان طور که می دانید تضمین قطعات و گارانتی محصولات سامسونگ در قدیم بر عهده سام سرویس بوده؛ اگرچه ارتباط این شرکت در زمان تحریم ها با کره جنوبی قطه شده است اما همچنان به تعهدات خود در ضمانت نامه عمل می کند، که خوب این به معنای کاهش کیفیت خدمات این شرکت است؛ به همین دلیل در سال های اخیر برخی معتقدند رضایتمندی مشتریان این مجموعه به طور چشمگیری کاهش یافته و این خبر خوبی برای مشتریان سامسونگ در ایران نمی باشد.

نمایندگی سامسونگ

اثر تحریم بر نمایندگی سامسونگ

شاید به نظر تحریم ها تاثیر مستقیمی روی نمایندگی های سامسونگ نداشته باشد اما به علت ورود شرکت های چینی به بازار و تلاش این شرکت ها برای ورود لوازم خانگی بی کیفیت، اثر سوء بر عملکرد و کیفیت خدمات در بریخ نمایندگی ها داشته اند.

از طرف دیگر برخی مراکز تعمیراتی غیر مجاز با به کار بردن قطعات تقلبی به جای اورجینال باعث بی اعتمادی مشتریان به نمایندگی های تعمیرات سامسونگ شده است بنابراین به طور کلی می توان گفت بعد از تحریم قطعات عملا تعویض هزر قطعه می تواند ریسک بالایی داشته باشد؛ اما نمایندگی های مجاز با کمک تعمیر کاران حرفه ای در تلاش هستند با راهکارهای به روز فنی و مهندسی در حوزه تعمیرات، قطعات را تا حد امکان بجای تعویض، تعمیر نمایند.

مراجعه به نمایندگی مجاز

بسیار از مشتریان به اشتباه تصور می کنند گارانتی محصولات سامسونگ تنها در شرکت سام سرویس پذیرفته می شود اما در واقع شرکت های معتبر دیگری نیز در ایران خدمات پس از فروش به مشتریان سامسونگ ارائه می دهند.

بنابراین مشتریان این برند معروف لوازم خانگی می توانند با مراجعه به لیست نمایندگی های مجاز لوازم خانگی سامسونگ، مراکز مجاز تعمیراتی را پیدا نمایند و از خدمات با کیفیت آن ها بهرمند گردند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی